×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرعامل ستاد دیه لرستان گفت: ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد امسال از زندان‌های استان آزاد شدند و ۲۳۷ نفر دیگر چشم انتظار حمایت خیران هستند.

توکل شاکرمی، مدیرعامل ستاد دیه لرستان روز چهارشنبه با بیان اینکه هفت زندانی جرائم غیرعمد استان خانم هستند اظهار داشت: از مجموع زندانیان فعلی نیز ۱۰ نفر بدهکار دیه تصادف، سه نفر بدهکار دیه حادثه کارگاهی، ۲۱۲ نفر زندانی جرائم مالی غیرکلاهبرداری، ۶ نفر بدهکار مهریه و ۶ نفر بدهکار نفقه هستند.
شاکرمی با بیان اینکه امسال۱۴ میلیارد تومان برای آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان تامین شد تصریح کرد: در این راستا با پیگیری های ستاد دیه استان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بخشودگی از شاکیان نیز دریافت شده است.
وی با اشاره به کمک بلاعوض سه میلیارد تومانی برای آزادسازی این ۱۵۰ نفر گفت: پویش “یلدای آزادی” توسط ستاد دیه و با مشارکت خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان برگزار شده است
شاکرمی عنوان کرد: در این راستا تلاش می شود به مناسبت شب یلدا، تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان به آغوش خانواده بازگردند که کمک های خیران از طریق حساب ستاد دیه به شماره ۰۲۰۱۱۰۸۵۸۴۰۰۶ جمع آوری می شود./ Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false