×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد

محمدرضا نیکبخت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پژواک لرستان، ازساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۷ خردادماه ۹۸ و با حضور معاون وزیر بهداشت، نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان مدیران دستگاه‌های اجرایی، آیین معارفه ” محمدرضا نیکبخت” به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

در این مراسم همچنین از خدمات کوروش ساکی مدیر پیشین این دستگاه تقدیر شد. شایان ذکر است ۲۲ خرداد ماه،  دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر محمدرضا نیکبخت را به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان معرفی کرد و قرار بود مراسم تودیع و معارفه روز شنبه ۲۵ خردادماه برگزار شود که به تعویق افتاد.

در کارنامه مدیریتی دکتر نیکبخت ریاست دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد، کاشان و کرمانشاه به چشم می‌خورد. وی فارغ‌التحصیل دکترای داروسازی از دانشگاه تهران و تخصص PHD رشته فارماکولوژی از دانشگاه‌های گلاسکوی انگلستان است.

نیکبخت از چهره‌های علمی و فعالان سیاسی و معتدل بویراحمد و دنا است. پیش از این دکتر کوروش ساکی که اهل شهرستان دورود است عهده‌دار این مسئولیت بود. ساکی از ۲۵ دی ۱۳۹۲ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود که در تیر ماه ۹۴ حکم وی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تائید شده بود.

پیش از وی نیز “اردشير شيخ‌آزادي” عهده‌دار این مسئولیت بود.

یافته

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false