×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
استخدام کادر درمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی پاییز امسال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در آبان ماه یا آذرماه سال جاری اعلام می‌کنیم که ۱۷۰ تا ۱۸۰ نیروی کادر درمان را بر اساس آزمون استخدام خواهیم کرد.

به گزارش پژواک لرستان، محمدرضا نیکبخت امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در آبان ماه یا آذرماه سال جاری اعلام می کنیم که استخدام خواهیم کرد، اظهار داشت: در این استخدام نیروهای پرستار، دارویار، بهیار، کادر فوریت های پزشکی و… را جذب خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ۱۷۰ تا ۱۸۰ نفر را استخدام خواهیم کرد و نحوه جذب افراد نیز بر اساس آزمون است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون راه اندازی داروخانه هلال احمر در لرستان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی آماده است مجوز راه اندازی مرکز فوریت های دارویی را به هلال احمر بدهد، اظهار داشت: اما اگر این داروخانه می خواهد استامینوفن و داروهای عمومی را بفروشد به اندازه کافی داروخانه در استان داریم.

نیکبخت با بیان اینکه بسیاری از دکترهای داروساز فارغ التحصیل منتظرند فضای کوچکی باشد که استامینوفن بفروشند، تصریح کرد: هلال احمر اگر می خواهد داروهای ویژه و ضروری را بیاورد در خدمتیم، در تهران هم تایید می کنیم و دستش را می بوسیم. اما اگر دنبال پول درآوردن است ما خودمان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پیمان ها و قراردادهای کاری دانشگاه علوم پزشکی را قبلا به دو پیمانکار داده بودند، آن دو هم تحت عنوان خیرین بوده اند، گفت: آدمی بخواهد صد پروژه را باهم اجرا کند سخت است،  وقت پیدا نمی کند و نمی تواند سرکشی و رسیدگی کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: در سیاست های جدید دانشگاه اینگونه پیمان نمی بندیم و سعی بر این است پروژه ها و طرح ها را به افراد مختلف واگذار کنیم.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false