×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
استعفای ۳ نفر از حوزه استانداری لرستان برای شرکت در انتخابات مجلس

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان آخرین اخبار پیرامون استعفای برخی مدیران این استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش پژواک لرستان، قاسم ولیزاده پیرامون استعفای مدیران استان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مدیران حوزه استانداری لرستان ۳ نفر برای کاندید شدن در انتخابات مجلس استعفا کرده اند.

وی با بیان اینکه در خارج از مجموعه استانداری لرستان نیز تنها حجت الاسلام حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان استعفا کرده است، تصریح کرد: ‬اخباری در فضای مجازی در خصوص استعفای مدیران استان دیده می شود اما در این مورد تا اطلاعاتی در دست ما نباشد نمی‌توان آن را به عنوان خبر اعلام کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: برخی افرادی که خبرهایی پیرامون استعفای آنها مطرح می شود زیرمجموعه دستگاه‌های استان هستند، مدیرکل نیستند، به طور مثال معاون رؤسای ادارات زیر مجموعه آموزش و پرورش هستند. اطلاعات پیرامون این افراد نیز طی روزهای آتی اعلام می شود.

ولیزاده با تاکید بر اینکه در حوزه استانداری ۳ نفر را داریم که استعفا کرده اند و شامل نورمحمد فردی بیرانوند مشاور استاندار لرستان، سیروس ابراهیمی مشاور استاندار لرستان و حسین محمودی بخشدار مرکزی الیگودرز می شوند، افزود: در مورد دیگر اخبار استعفای مدیران در فضای مجازی نیز تا پرونده آنها تکمیل نشود موافقت استعفا تلقی نمی‌شود. ممکن است فرد مورد نظر استعفایی داده و دوباره پشیمان شود، لذا هنوز قطعی نشده‌اند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false