×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
استفاده از اختیارات استانی برای جذب سرمایه‌گذار/تسهیلات اشتغال تاثیر جدی بر بیکاری ندارند

استاندار لرستان گفت: منابع تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری عددی نیست که فکر کنید تغییر جدی در نرخ بیکاری استان ایجاد می‌کند، اما حتماً بی‌تأثیر نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، سید موسی خادمی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه از همه زحمات شما مدیران در طول سال تشکر می‌کنیم و تاکید می‌کنم بر بحث ستاد سفر و برنامه سفرهای نوروزی اظهار کرد: پیش بینی ما این است امسال لرستان با حجم بالایی از گردشگر و مسافر مواجه خواهد شد؛ فضا را باید به خوبی فراهم کنیم تا بهره اقتصادی خود را از موج گردشگری ببریم.

وی با بیان اینکه سفر امروز وزیر کار به لرستان را به واقع یک سفر تاریخی باید بدانیم، تصریح کرد: در یک برآورد اولیه بیش از ۲۵۰۰ میلیارد پروژه تعریف، کلنگ زنی یا افتتاح شده که کار بزرگی است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ما به عنوان مسئولان داخلی استان باید همه تلاش خود را به کار بگیریم که موانع اجرای طرح‌ها را برطرف کنیم، افزود: از همه اختیارات استان باید استفاده کنیم تا سرمایه گذاران بدون دغدغه کار کنند؛ طرح‌ها نباید به دلیل کم کاری ما دچار توقف شوند که نابخشودنی است.

خادمی خطاب به مسئولان اجرای پروژه‌های کلنگ زنی شده در لرستان با اشاره به اینکه برای اینکه حس اعتماد بین دولت و مردم خراب نشود نگذاریم دچار مشکل شوند و با تمام تلاش دنبال اجرای طرح‌ها باشیم، گفت: در مورد تسهیلات روستایی و عشایری جزو استان‌هایی هستیم که خوب اعتبار جذب کرده ایم؛ البته این منابع عددی نیست که شما فکر کنید تغییر جدی در نرخ بیکاری ایجاد کند اما حتماً بی تأثیر نبوده است. قاعدتاً کمک کرده که وضع بدتر نشود.

وی با بیان اینکه اینکه فکر کنید یک مرتبه اتفاقات بزرگی باید بیفتد، با اعتبارات ۱۵۰ میلیارد نباید انتظارات بالایی تعریف کرد، تصریح کرد: ۷۰۰ طرح اشتغال روستایی و عشایری بررسی شده که بیش از ۸۰ درصد آنها در مسیر بوده است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در توزیع اعتبارات در سال قبل که بر اساس جمعیت روستایی و نرخ بیکاری بود، سهم لرستان خوب دیده نشد، افزود: چون برخی موارد را متمرکز نگه داشتید و سهم برخی استان‌ها کم شد، از شما می‌خواهیم یک عدد ۱۰۰ میلیاردی بگذارند که سه خوشه مهم سنگ، گیاهان دارویی و بوم گردی را تقویت و به طور ویژه کار کنیم.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false