×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتظارات مطهری از ۱۴۰۰


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ علی مطهری اظهر امیدواری کرد که در ۱۴۰۰ کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریمها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.

این فعال سیاسی که در اواخر سال گذشته برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اعلام کاندیداتوری کرد، در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که “انتظارتان از سال ۱۴۰۰ چیست؟” گفت: انتظار من از سال ۱۴۰۰ این است که کشور به مسیر عادی بازگردد، تحریم ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.

وی ادامه داد: لازمه این امر سیاست‌ورزی عاقلانه است، به این معنی که با اقدامات نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم ها و احیای برجام مانع ایجاد نکنیم، دو لایحه مرتبط با اف‌ای تی‌اف توسط مجمع تصویب شود تا ایران از فهرست کشورهای غیرهمکار و به اصطلاح لیست سیاه خارج شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: البته اتکا به توان داخلی در چنین شرایطی نتیجه مضاعف خواهد داشت. به طور خلاصه نباید به نام انقلابی‌گری سختی‌های غیرضروری برای مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: هدف اولیه انقلاب اسلامی ایجاد یک ایران پیشرفته، آباد و آزاد بوده است که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد و آنگاه دنیای اسلام هدف های اسلامی را دنبال کند.ایسنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false