×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد نماینده مجلس از عملکرد مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با انتقاد از عملکرد ضعیف مسوولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان آنان را به مناظره فراخواند.

دکتر یحیی ابراهیمی، نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با نگرانی از سنگ اندازی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز بیمارستان های مرکز استان، آنان را نا آگاه و بی اطلاع به امور خواند و بیان داشت: در یک مورد هنگامی که همه اقدامات جهت آوردن دستگاه سی تی آنژیوگرافی برای لرستان انجام شده بود و وزیر، معاون وزیر، هیات امنا و همه موافقت کرده بودند آقایان از سر بی تفاوتی و نا آگاهی گفته بودند لرستان به این دستگاه نیاز ندارد که من هم در همان جلسه گفتم غلط کرده اند که می گویند نمی خواهیم، اینها دلشان برای مردم نمی سوزد.
وی افزود: با پافشاری یکی از ۱۵ دستگاه پیشرفته سی تی آنژیوگرافی ۲۵۶ اسلایس خریداری شده توسط وزازت بهداشت را به مرکز استان آوردم و در کمال ناباوری همان آقایانی که توی استان مانع تراشی کردند با آن عکس یادگاری گرفتند و ادعا کردند خودشان با وزارت رایزنی کرده و این دستگاه را گرفته اند.
ابراهیمی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان در حق لرستان ظلم شده است و علی رغم وجود نیروهای متخصص و فوق تخصص به دلیل عدم زیر ساخت مناسب بیماران لرستانی آواره استانهای برخوردارند.  
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجهیز مراکز بهداشتی سلسله و دلفان، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته مراکز درمانی این دو شهرستان مجهز به ده تخت ICU، دستگاه سونوگرافی، دستگاه MRI، آندوسکوپی، سنگ شکن و… هستند که پیشرفته بودن دستگاه سنگ شکن در الشتر سبب شده است که حجم زیادی از بیماران مرکز استان به این شهرستان مراجعه کنند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی برای تجهیز مراکز درمانی استان دریغ نکرده و بر خلاف شانتاژ تبلیغاتی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی از هر روزنه ای برای گرفتن تجهیزات و اعتبارات تمام مراکز درمانی استان دریغ نمی کنم.خبرانلاین/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false