×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد تأسیسات گردشگری در «شیرز»


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به ایجاد تأسیسات گردشگری در دره «شیرز»، از احداث نیروگاه برق در دریاچه «گهر» خبر داد.

سید امین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان امروز یکشنبه از ایجاد تأسیسات گردشگری در دره «شیرز» یکی از نقاط پرطرفدار گردشگری در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: در دیگر نقاط هدف گردشگری استان نیز اقدامات قابل توجهی انجام شد.
وی عنوان کرد: بهسازی مسیر اجرای زیرساخت گردشگری در آبشار «چکان»، بهسازی مسیر، اجرای پیاده‌راه، اجرای سکوهای پیک‌نیکی و عملیات تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در کمپ گردشگری ازنا از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

احداث نیروگاه برق در اطراف دریاچه گهر
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به دریاچه گهر به عنوان نگین گردشگری اشترانکوه در طبیعت لرستان گفت: به منظور تأمین روشنایی و رفاه حال گردشگران در اطراف این دریاچه زیبا با پیگیری‌های به عمل آمده یک نیروگاه برق ۳۰ کیلو واتی در اطراف دریاچه زیبای گهر احداث شد.
قاسمی در خصوص ایجاد دیگر زیرساخت‌های گردشگری در دریاچه گهر تشریح کرد: عملیات شاخص دیگری شامل احداث منبع و خط انتقال آب در بالادست، احداث سپتیک، بهسازی مسیر، دیواره سازی رودخانه، مرمت پل و تأسیسات مسیر، اجرای سکوی پیک‌نیکی و عملیات مرمت ابنیه و سرویس‌های بهداشتی در محدوده دریاچه گهر انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین ایجاد زیرساخت‌های گردشگری روستای «چروش» دلفان، شامل ساماندهی چشمه‌ها نیز انجام شد.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false