×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تردد بر روی پل جدید بهداری آغاز شد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ شهردار خرم‌آباد گفت: عملیات احداث پل بهداری که به دلیل سیل فروردین ۹۸ آسیب دیده و تخریب شده بود تکمیل و تردد بر روی این سازه برقرار شده است.

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد اظهار کرد: عملیات احداث پل بهداری که به دلیل سیل فروردین ۹۸ آسیب دیده و تخریب شده بود تکمیل و تردد بر روی این سازه برقرار شده است.
محمد شریفی مقدم با اعلام این خبر افزود: مقرر بود ۱۵ خرداد تردد بر روی پل جدید بهداری صورت گیرد که به خاطر تاخیر در جابجایی لوله های گاز و آب و فاضلاب و باعذر خواهی از مردم و رسانه ها این موضوع به پایان خرداد موکول شد.
او اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی پیمانکار و پیگیری های شهرداری این پل امروز بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شد.
شهردار خرم آباد عنوان کرد: نرده های۲ طرف پل توسط میراث فرهنگی طراحی و سپس توسط شهرداری ساخته و نصب می شوند همچنین مابقی اقدامات جانبی پایین دست پل نیز بزودی به اتمام می رسد.
پل بهداری خرم آباد متعلق به دوره پهلوی اول بوده و در مرکز شهر خرم آباد واقع شده که در سیل فروردین ماه پارسال آسیب دید و از همان زمان تردد بر روی این پل ممنوع شد.باشگاه خبرنگاران

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false