×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تسلیت درگذشت «محمدرضا حافظی» رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور

استاندار لرستان و نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی مشترک، درگذشت «محمدرضا حافظی» رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور را تسلیت گفتند.

به گزارش پژواک لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در لرستان و سید موسی خادمی استاندار لرستان در پیام مشترکی درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و اندوهبار درگذشت چهره ماندگار و فرهنگ دوستِ عرصه نیکوکاری و فرهنگ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور جناب آقای دکتر محمدرضا حافظی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

دکتر حافظی از فرزندان فرهیخته و نام‌آورِ کهن دیار لرستان؛ انسانی وارسته و نیک سرشت بودند که سالیان درازی از عمر خویش را صرف خدمت به فرهنگ این مرز و بوم و اقدامات خیر و خداپسندانه نموده و از این رهگذر منشاء خدمات ارزشمند فراوانی در گوشه و کنار ایران زمین شدند که هر کدام مصداق بارز باقیات صالحات می باشند.

مرحوم محمدرضا حافظی با تلاشی ستودنی برای تشکیل و تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و با بذل بی دریغ مال خود تا آخرین لحظات عمر گرانبها را به همراه دیگر خیرین و نیکوکاران پاک سرشت در خدمت دستگاه تعلیم و تربیت بود و به ساخت مدارس بی شماری در اقصی نقاط کشور همت گمارد.

اینجانبان این ضایعه اندوهناک و غمبار را به عموم مردم و به جامعه خیرین و نیکوکاران کشور به ویژه خیرین مدرسه ساز، خادمان فرهنگ این مرز و بوم و همچنین مردم شریف لرستان و خانواده آقای حافظی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح عالی این مرد بزرگ علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false