×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل ۸۰ درصد کلاس‌های دانشگاه لرستان به صورت آموزش مجازی

پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از فارس/معاون دانشگاه لرستان گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد کلاس‌های دانشگاه لرستان در فضای مجازی تشکیل می‌شود.

احسان رشیدیان معاون دانشگاه لرستان اظهار کرد: پس از شیوع کرونا و بسته شدن دانشگاه‌ها به سراغ ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آموزش مجازی در دانشگاه رفتیم.
وی با بیان اینکه آموزش مجازی در دانشگاه لرستان از ۲۴ اسفندماه کلیک خورد، افزود: در هفته اول اجرای این طرح به علت آشنا نبودن اساتید، کارشناسان و دانشجویان تنها ۱۰ درصد کلاس‌ها در این سامانه تشکیل شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان بیان کرد: برای حل این مشکلات به سراغ همکاری با دانشگاه‌هایی رفتیم که سابقه کار با سامانه آموزش مجازی را دارند و پس از برگزاری چندین کارگاه یک روزه شاهد رشد خوبی در تشکیل کلاس‌ها شدیم به طوری که در هفته اول فروردین ۳۰ درصد کلاس‌ها در این فضا تشکیل شد.
رشیدیان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد کلاس‌های دانشگاه لرستان در فضای مجازی تشکیل می‌شوند، تصریح کرد: ۹۰ درصد اساتید در سامانه آموزش مجازی حضور دارند و این آمار برای دانشجویان حدود ۷۱ درصد است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اخبار قرار است که در این هفته استفاده از این سامانه با اینترنت رایگان صورت گیرد که با توجه به این موضوع آمار استفاده از دانشجویان بالاتر می‌رود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر هیچ کلاس حضوری در دانشگاه برگزار نمی‌شود و تنها تعدادی از دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در صورت داشتن مجوز استاد از آزمایشگاه استفاده می‌کنند همچنین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری جلسات دفاع نیز کاملاً آماده است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false