×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر از یک انتخاب شایسته و سخنی با استاندار محجوب لرستان

خدانظر دریکوند بدون اغراق مدیری با درایت، خلاق، توانمند، با اخلاق، شجاع، مردمی، دلسوز، اصلاح طلبی با اصالت، ریشه دار، با سابقه، ثابت قدم و معلمی باتجربه، مشفق و کارآمد است که بیشتر عمر اداری خود را صرف خدمت به مردم استان نموده است.

جناب آقای خدا نظر دریکوند مدتی سکان دار مدیریت بزرگترین و حساس ترین دستگاه اجرایی استان یعنی اداره کل آموزش و پرورش بود و پس از آن مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و اکنون نیز با حکم استاندار فهیم و با اخلاق استان جناب آقای دکتر خادمی به مدیرکلی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری که یکی از مهمترین پست های زیر مجموعه استانداریهاست منصوب شد.

پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان ضمن تبریک به برادر ارزشمند و پر توانمان جناب آقای دریکوند و تقدیر و تشکر از استاندار محترم بابت حسن انتخابشان در اعطای سکانداری این پست و مسئولیت مهم به آقای دریکوند، این انتصاب بجا و شایسته را به فال نیک گرفته و امید است این حرکت زیبا سر منشاء تحولاتی عظیم در ایجاد رشد و توسعه استان گردد.

حقیقتا استان بیمارگونه لرستان در این برهه از زمان به مدیرانی خلاق، تحول گرا، شجاع و دلسوزی همچون خدانظر دریکوند، مهندس گودرز امیری معاون محترم اقتصادی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و سایر عزیزانی که خالصانه وخاشعانه دل در گرو پیشرفت و توسعه استان داده و شبانه روز جهت رفع مشکلات این مرز و بوم در تلاشند نیاز دارد.

از این رو از استاندار فهیم انتظار می رود به عنوان مقام ارشد مدیریت استان، در انتخاب مدیران توانمند، خلاق و تحول گرا و همراه دولت، تحت تاثیر هیچ مقام و مسئولی قرار نگیرند، چرا که مسئولیت نهایی استان به عهده ایشان است و عملکرد مثبت و منفی خود و مدیران اجرایی استان به نام وی ثبت و ضبط خواهد شد نه افراد مداخله گر و مخالف دولت !

علی ایحال با توجه به عقب ماندگی شدید استان، خواسته ما مردم لرستان از استاندار محترم اینست که هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف مدیران بی کفایت و ناکارآمد در راستای سرعت بخشیدن به رشد و توسعه استان اقدام فرمایند و قطار توسعه را با انتخاب مدیران توانمند، عملگرا، تحول گرا و دلسوز بر ریل اصلی خود قرار دهند.

کیوان رباطی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری پژواک لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false