×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توریستی ترین نقاط مرکز لرستان در سکوت زیبا سازی برای نوروز: کیوان رباطی روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


سه نقطه مهم توریستی و گردشگری در طول رودخانه خرم رود مرکز استان یعنی خرم آباد وجود دارد که هر ساله حداقل در ایام نوروز جهت استقبال مسافران نوروزی خیابان های منتهی به آن را خط کشی می کردند.

دریاچه طبیعی و زیبای کیو، نگین لرستان و حتی غرب کشور یعنی قلعه تاریخی فلک الافلاک و پل شاپوری معروف به پل شکسته، سه نقطه مهم گردشگری در خرم آباد است که به محض ورود گردشگران و مسافران، از این سه مرکز مهم گردشگری دیدن می نمایند.

دیشب از این سه نقطه بازدیدی داشتم و قبل از بازدید با خودم گفتم حتما شهرداری حداقل این سه نقطه را زیبا سازی و یا خیابان‌های منتهی به آن را خط کشی و برای گردشگران نوروزی آماده نموده است، ولی با کمال تعجب شهرداری خرم آباد هیچ‌گونه اقدامی در راستای زیبا سازی و جذب توریست در مرکز استان انجام نداده است!

زیبا سازی پیشکش، آسفالت خیابان های شرقی و غربی ساحل خرم رود کما فی سابق با موجی از امواج و پینه و وصله های زُمخت و بی قواره و بی رنگ و لعاب مواجه است که دل هر انسان آزاده و حقیقت جو را آزرده خواهد نمود.

مردم انتظار داشتند حداقل ورودی – خروجی ها و نقاط پربازدید شهر را خط کشی و لکه گیری نمایند و سایر نقاط شهر که سالیان سال است رنگ خط کشی به خود ندیده اند را کما فی سابق رها نمایند، ولی حتی دریغ از خط کشی خیابان های ساحل، از دریاچه کیو تا پل شاپوری؟!

واقعیت، نفهمیدیم که شهردار کیست و دقیقا زیر نظر کیست؟!/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    باسلام ایکاش همین وصله پینه ها را درست و صاف اجرا می‌کردند. خودم در این مورد شاهد بودم و درحالیکه آسفالت به اندازه استاندارد داغ نبود با عجله در روز روشن و تردد سنگین خودروها توسط چند گارگر زحمتکش که مهارتی آنچنانی نداشتند بصورت زمخت می‌ریختند و می‌توان مشاهده کرد در جای جایی غلطک روی آنها تشریف نداشته!!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false