×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس مجمع نمایندگان استان مطرح کرد: ضرورت رسیدگی به مشکلات لرستان به‌صورت تخصصی و ویژه


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/لرستان رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: رسیدگی به مشکلات استان به‌صورت تخصصی و ویژه ضرورت دارد.
دکتر یحیی ابراهیمی امروز دهم فروردین در اولین جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضاییه در سالن اجلاس جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی وظیفه قوه قضاییه در مقابل ملت، تحقق بخشیدن به عدالت اجتماعی است.
وی بر پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و با بیان اینکه حضور شما در استان بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده تا بتوانید به مشکلات لرستان به‌صورت تخصصی و ویژه رسیدگی کنید، عنوان کرد: ایجاد اشتغال یکی از عوامل پیشگیری از وقوع جرم در لرستان است.
ابراهیمی بیان کرد: لرستان به لحاظ آب، هوا و خاک مناسب، سومین استان کشور است اما به لحاظ فلاکت جزو استان‌های آخر هستیم، افزود: بعد از انقلاب ۷۰ درصد صنایع استان تعطیل شدند.
رئیس مجمع نمایندگان لرستان بیان کرد: نرخ بیکاری در استان بالاست اما لرستان دارای قابلیت‌های زیادی است اما در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی نگذاشتند به توسعه برسیم.
وی با اشاره به مفاسد اقتصادی در استان گفت: شرکت پارسیلون با ۲۵۰۰ کارگر، ماشین‌سازی، پوست و چرم در لرستان تعطیل شدند.
ابراهیمی عنوان کرد: در پلدختر و دلفان اراضی‌ دچار سیل شدند و هنوز خسارت آن‌ها پرداخت نشده است.
رئیس مجمع نمایندگان لرستان بیان کرد: احداث ساختمان‌های لازم برای دادگستری و زندان، احیای واحدهای تولیدی در استان، تخصیص آب مورد نیاز برای رونق گردشگری و کشاورزی و … از جمله مطالبات مردم لرستان است.ایسنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false