×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شهرستان سلسله وضعیت قرمز شد



پایگاه خبری پژواک لرستان/ فرماندار سلسله گفت: وضعیت این شهرستان در بحث کرونا بازهم قرمز شده است.

شریف خسروی، فرماندار سلسله گفت: متاسفانه وضعیت سلسله در بحث شیوع کرونا قرمز است و با اینکه چند ماه شرایط متعادلی داشتیم بازهم به وضعیت قرمز برگشته‌ایم.
وی با بیان اینکه دلایل مختلفی دارد که دوباره وضعیت این شهرستان به قرمز برگشته است، اضافه کرد: یکی از دلایل جو عمومی است که مردم فکر می‌کنند شرایط عادی و ویروس کرونا ضعیف شده است.
خسروی با اشاره به شرایط مناسب آب و هوایی این شهرستان، ادامه داد: ورود گردشگران به سلسله که اکثراً اهل مناطق گرمسیری کشور هستند نیز نقش زیادی در شیوع گسترده کرونا به این شهرستان داشته که به تازگی ورود خودرو با پلاک غیربومی را ممنوع کرده‌ایم.
فرماندار سلسله برگزاری مراسم عزا و عروسی را عامل سوم وضعیت قرمز این شهرستان عنوان کرد و افزود: متاسفانه باوجود تذکرات و هشدار‌های زیاد در خصوص پرهیز از برگزاری مراسم عزا و عروسی، اما همچنان شاهد برگزاری این مراسم هستیم و مردم به هشدار‌ها بی‌توجه هستند.
وی بیان کرد: متاسفانه این عوامل باعث شده که روزانه کرونایی داشته باشیم و رکورد مبتلایان در یک روز ۱۹ تفر بوده است.
خسروی با اشاره به اینکه فرمانداری دستگاه ناظر است، تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول باید بیش از پیش پای کار باشند و مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا به‌طور کامل اجرا شود.
فرماندار سلسله اضافه کرد: مانند گذشته دادستانی، دستگاه‌های امنیتی، نیروی انتظامی، بسیج و … پای کار باشند و مردم نیز به سلامت خود و جامعه اهمیت دهند و فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.باشگاه خبرنگاران

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false