×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت ارتقای خدمات شهرداری خرم‌آباد در مناطق حاشیه‌نشین شهر



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون استاندار لرستان بر ضرورت ارائه و ارتقای خدمات شهرداری خرم‌آباد در مناطق حاشیه‌ نشین و کم برخوردار این شهر تاکید کرد.

محمود ثمینی، معاون استاندار لرستان امروز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح ۴ پروژه عمرانی شهرداری خرم آباد با بیان اینکه دشمنان کشور همواره در مقاطع حساس از اراده مردم ایران آسیب دیده‌اند، بیان داشت: دلاور مردی‌ها و حضور پررنگ نیروهای بسیجی تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل لرستان در عملیات آزادسازی خرمشهر همواره در یادها می‌ماند.
وی اظهار داشت: در سالروز آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان دلاور کشور که به روز مقاومت و پیروزی نامگذاری شده، مراسم افتتاح متمرکز و همزمان ۴ پروژه عمرانی شهرداری خرم آباد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
معاون استاندار لرستان با اشاره به همکاری شهرداری و شورای شهر در افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر خرم آباد، افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال و در راستای خدمات به مردم مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار افتتاح و به بهره برداری رسید.
ثمینی تصریح کرد: بوستان محله‌ای «فدک» به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۵ میلیارد ریال، بوستان محله‌ای «شهرک بسیجیان» به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و هزینه کرد ۶ میلیارد ریال، پیاده رو سازی خیابان «کهمان» به طول ۸۵۰ متر و ۴۵۰ متر جدول گذاری با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساماندهی خیابان ساحلی از پل «حاجی» تا پل «پیوستی» به طول ۱۶۰۰ متر و اجرای ۴۵۰۰ متر سنگ فرش با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ۴ پروژه افتتاح شده در جلسه امروز بود.
وی تأکید کرد: باید با گسترش خدمات و بردن عمران و آبادانی به حواشی شهرها و مناطق کم برخوردار در پی ارتقا سطح زندگی مردم استان باشیم.
معاون استاندار لرستان گفت: خداوند نعمت‌های بسیاری به این استان عطا کرده و نیاز است با برنامه ریزی بهتر از موهبت‌های خدادادی به نفع مردم بهره گیری کرد و به معنای واقعی باید قدر لرستان را بیشتر بدانیم.مهر/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false