×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
غروب امپریالیسم یا پوست اندازی؟: سید حسین صادقیان


هر چه که انتخابات آمریکا به پایان نزدیکتر می شود، نامزدهای دوطرف درگیر در انتخابات رادیکالتر و جدی تر راجع به پیروزی خود سخن می‌گویند!

دونالد ترامپ که در انتخابات درون حزبی به صورت یک اپوزیسیون برنامه های کلان سیاستمداران جمهوری خواه موفق به انتخاب شدن شده بود، حالا در چهره ی اپوزوسیون کل نظام آمریکا در حال ساختن جریانی است که سالها آمریکا با آن درگیر خواهد بود!

سرمایه داران سنتی و ورشکستگان سرمایه دار آمریکایی تحت تاثیر اقتصاد جهانی و جهانی شدن حالا در حال ایجاد جریانی هستند که آمریکا و دنیا را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد!

حالا دیگر انتخابات آمریکا تبدیل به یک رفراندوم دو نوع جریان فکری و سرمایه داری بر روی جایگاه آمریکا در اقتصاد و جهانی سازی شده است.

امپریالیسم در حال غروب نیست بلکه در حال پوست اندازی است که در بهترین شکل کشورهای جهان سوم بایستی امیدوار باشند این انتخابات در آمریکا تبدیل به یک نزاع داخلی شده و مدتها دو جریان سیاسی را مشغول به خود کند.

برای ایران نیز بهترین حالت نزاع داخلی در داخل این کشور است تا ایران بتواند در این فرصت به ترمیم و یا پیدا کردن راههای جدید برای گشایش اقتصاد بین المللی برای خود شود./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false