×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در لرستان تعیین شد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم مرغ گرم در این شهرستان ۲۱هزار تومان تعیین شده است.

حمید آزادبخت، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد روز پنجشنبه افزود: از سوی وزارت صنعت اعلام شده که مرغداری‌هایی که نهاده مرغ دریافت کرده اند باید مرغ گرم را با قیمت هر کیلوگرم۲۱هزار تومان در اختیار کشتارگاه و مصرف کننده قرار دهند.
وی اظهار داشت: این طرح در سطح شهرستان‌های استان فقط در بروجرد اجرا شده و قیمت مصرف کننده این محصول از ۲۵هزار تومان در هر کیلوگرم به ۲۱هزار تومان کاهش یافته است.
وی بیان کرد: هم اکنون روزانه ۲۲تن مرغ گرم در سطح فروشگاه‌های مختلف بروجرد توزیع می شود و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه کرد: به منظور تنظیم بازار در هفته گذشته ۱۵۰ تن انواع کالای در فروشگاه‌های معتمد این شهرستان توزیع  شد.
آزادبخت ادامه داد: کالاهای توزیع شده شامل ۵۰ تن مرغ منجمد و ۱۰۰ تن روغن هستند که در سطح ۳۰فروشگاه زنجیره ای مختلف سطح شهر بروجرد توزیع می شود.
وی افزود: از ابتداری سالجاری تاکنون ۲هزار تن انواع کالای تنظیم بازاری شامل گوشت، مرغ، روغن و قند و شکر صنفی، صنعتی و مصرفی در بروجرد توزیع شده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی از قبیل کم فروشی، احتکار، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و خودداری از ارایه فاکتور، مراتب را با ستاد خبری صمت به شماره ۱۲۴ درمیان بگذارند.
شهرستان بروجرد دارای بیش از ۱۶۰واحد مرغداری است.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false