×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مردم فرهیخته بروجرد فرصت تکرار دکتر مقصودی را از دست ندهند: کیوان رباطی روزنامه نگار و فعال سیاسی و اجتماعی


زمان به سرعت در حال سپری شدن و فرصتها در حال از دست رفتن است. هر چهار سال یک بار با انتخاب درست یا غلط، نمایندگانی قوی یا ضعیف به مجلس راه می یابند و پس از چهار سالِ دوره ی نمایندگی عده ی قلیلی از طرفداران بخاطر منفعت شخصی از نماینده خود راضی و خشنود و عده ی بسیار زیادی از مردم نیز به دلیل ناکامی و عدم انجام کارهای بزرگِ عمومی و عام المنفعه ناراحت و از رای دادنِ خود نادم و پشیمان می باشند.

واقعیت امر اینست که مردم نباید بخاطر منافع شخصی به نامزدهای انتخاباتی رای بدهند، چرا که تامین منافع جمعی، منافع فردی را نیز به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال؛ احداث یک سد بزرگ، منافع خیلی از کشاورزان را تامین می کند. یا راه اندازی یک شرکت تولیدی بزرگ منافع تعداد بسیاری از کارگران را تامین می نماید. همچنین ساخت راه آهن، فرودگاه، دانشگاه و سایر امور زیربنایی، منافع جمعیت زیادی از مردم را تامین خواهد کرد.

بنا به تایید بسیاری از سیاسیون، مدیران، اهل تشخیص و رسانه ها، دکتر فاطمه مقصودی نماینده فعلی و کاندیدای دوره دوازدهم مجلس، از آن دست نمایندگانی است که امتحان خود را در تامین منافع جمع و خدمت به اکثریت قریب به اتفاق مردم بروجرد پس داده است.

دکتر فاطمه مقصودی با راه اندازی سامان کاشی، نساجی، خودرو سازی فرداموتور و نیروگاه برق حرارتی در حوزه صنعت، پیگیری راه آهن، فرودگاه، دانشگاه در حوزه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی، پیگیری سد مخزنی آبسرده و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی آن در حوزه کشاورزی، احداث، توسعه و تجهیز تاسیسات مخابراتی در نقاط کور شهری و روستایی، ارائه خدمات مربوط به حوزه امور آب، برق و گاز مناطق شهری و روستایی و بسیاری دیگر از خدمات شایسته و در خور شأن مردم فهیم بروجرد و اشترینان، به تنهایی به اندازه کل نمایندگان ادوار بروجرد پا به کار بوده و به گواه مستندات موجود، تمام وقت و انرژی خود را در راه خدمت به مردم فرزانه ی شهر سپری نموده است.

با توجه به گزارش منابع آگاه علی رغم اینکه «دکتر مقصودی» در بیشتر نظرسنجی ها نسبت به سایر رقبایش «پیشتاز میدان» است، اما به مردم فرهیخته بروجرد توصیه می گردد؛ این فرصت گرانبها را از دست ندهید، اگر فرصت «تکرار» «دکتر فاطمه مقصودی» را از دست بدهید، بازنده اول و آخر این بازی شمایید و دود آن ابتدا به چشم خودتان خواهد رفت و جز آن دسته از مردمی خواهید شد که بعد از گذشت چهار سال از دوره نمایندگیِ نمایندگان منتخب، ناراحت و از کرده خود نادم و پشیمان خواهید شد.

پس بیایید همه با هم روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برای عظمت و اعتلای نام شهرستان بروجرد «دکتر فاطمه مقصودی» را «تکرار» و با انتخاب منطقی و صحیح خود کلِ مردم شهر را خوشحال و خشنود نمایید./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    رفتن دکتر مقصودی به مجلس برای دور دوم حتمی است

  2. ناشناس

    الحق و الانصاف این خانم کار کرده برای بروجرد و حقشه مجدد تکرار بشه

  3. ناشناس

    دکتر مقصودی صدای مردم بروجرد، احسنت به این زن با غیرت و تلاشگر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false