×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مرکز لرستان اورژانس «به درد بخوری» ندارد/ایجاد مشکل در زمان بحران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فضای نامطلوب اورژانس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، گفت: به طور کلی مرکز لرستان اورژانس «به درد بخوری» ندارد.

به گزارش پژواک لرستان، محمدرضا نیکبخت شامگاه شنبه در ستاد مدیریت بحران لرستان در سخنانی با اشاره به اورژانس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، اظهار داشت: اورژانس این بیمارستان مشکلات زیادی دارد و در هنگام بحران اولین نقطه ای که «گیر بیافتد» خود اورژانس است.

وی با تاکید بر اینکه به طور کلی لرستان بخش اورژانسی که در موقع بحران بتواند کمک کند ندارد، افزود: مرکز این استان اورژانس «به درد بخوری» ندارد و فضای اورژانس بیمارستان شهید رحیمی در بد وضعیتی قرار دارد و اولین نقطه ای که در هنگام بحران «گیر بی افتد» خود اورژانس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه نقشه خوبی برای اورژانس تهیه شده است، گفت: در این راستا ستاد مدیریت بحران مساعدتی کند تا این معضل مهم در استان برطرف شود.

نیکبخت، تصریح کرد: هر جایی که اتفاقی رخ دهد، مرکز استان باید پاسخگو باشد، به خصوص اورژانس بیمارستان مرکز استان باید فضای مطلوبی داشته باشد، واقعا امکان خدمت در این فضا وجود ندارد.

وی، گفت: این اورژانس در هیچ بحرانی جوابگو نخواهد بود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false