×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در ۳۹ پروژه بهداشتی و درمانی لرستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان لرستان گفت: بنیاد برکت در ۳۹ پروژه بهداشتی و درمانی مناطق کمتر توسعه یافته لرستان مشارکت می‌کند.

حامد ویس‌کرمی اظهار کرد: با عنایت به ضرورت و اهمیت مقوله سلامت و تاثیر آن بر روند پیشرفت، به خصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به مشارکت در ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی لرستان کرده است.

وی افزود: این طرح ها با هدف بهبود کیفیت زندگی مردم و همچنین ارتقاء شاخص‌های سلامت در استان صورت گرفته است، که در قالب آن ۳۹ پروژه بهداشتی شامل مراکز بهداشت، مراکز جامع سلامت و اورژانس‌های بین جاده‌ای تعریف شده‌اند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان بیان کرد: در مجموع بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها اختصاص یافته که تاکنون ۱۸۳ میلیارد ریال آن تخصیص و هزینه شده است.
ویس‌‌کرمی در ادامه گفت: از مجموع ۳۹ پروژه بهداشتی، تا کنون ۲۱ پروژه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته‌ و تلاش‌ها برای اتمام ۱۸ پروژه باقیمانده ادامه دارد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش های دانشگاه علوم پزشکی شاهد تسریع در روند احداث و بهره برداری از پروژه‌های باقیمانده و افزایش خدمت رسانی به مناطق محروم استان باشیم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false