×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
معاملات بورس در دولت آینده به کدام سو می‌رود؟


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/بازار سرمایه پس از مدت‌های مدید بالاخره روی خوش به سهام‌داران نشان داده و پس از اعلام نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی صعودی شده است، اما این صعود تا کجا ادامه دارد؟

بورس  پس از روزهای طولانی یکدست قرمزپوش بودن چندی است که اندکی روی خوش به سهامداران نشان داده است. به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین دلیل آن اعلام نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی باشد. حال باید دید که پس از سکان‌داری رئیسی نیز این صعود تا جایی ادامه خواهد داشت که جبران ضرر سهام‌داران را در گام اول و رونق گرفتن بازار سرمایه را در گام دوم اجرا نماید؟

پیشنهاد ویژه: دوره تحلیل گری بازار سرمایه(بورس و ارز و …) ، جهت استفاده از مشاوره رایگان همین الان عدد ۲۲ را به ۳۰۰۰۲۱۳۴ ارسال کنید تا کارشناسان ما بطور رایگان برای مشاوره با شما تماس بگیرند.

با این همه نباید از نظر دور داشت که علی رغم عملکرد ضعیف دولت فعلی در مدیریت بازار سرمایه، کسانی نیز بودند که ضرری متحمل نشدند. این افراد در دوران خوش بورس نیز بیشترین نفع ممکن را از خرید و فروش و هولد کردن سهام برده بودند و اینک نیز دچار ضرر چندانی نشدند و حتی در برخی موارد دامنه سوددهی آنها ادامه دار بود. این افراد طبیعتا کسانی بودند که نسبت به این بازار اشراف کامل داشتند و از دورنمای بورس آگاه بودند.

بایستی بیش از پیش بدانیم بازار سرمایه در آینده نزدیک همچنان ممکن است بازار سوددهی باشد.

آیا برای ورود به این بازار آمادگی دارید؟ آیا می دانید آموزش حرفه ای و تمرین می تواند شما را در رسیدن به اهداف شما کمک کند؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دنبال دستیابی به مهارت و نگاهی هوشمند به بازارهای مختلف هستند، شرکت در دوره تحلیل گری بازار سرمایه موسسه آموزش عالی آزاد فن آوران حکیم را به شما توصیه می‌کنیم. با شرکت در این دوره توان تحلیلی و مهارت شما در خصوص سرمایه گذاری در بازار سرمایه افزایش خواهد یافت.

مزایای این دوره آموزشی

آموزش جامع و کاملا کاربردی

فراگیری تکنیک ها و تحلیل های تکنیکال و بنیادی بازارهای مالی

۱۵٪ تخفیف ویژه جشنواره تابستان

پرداخت بصورت اقساط

پشتیبانی در سراسر کشور

پیشنهاد ویژه: دوره تحلیل گری بازار سرمایه(بورس و ارز و …) ، جهت استفاده از مشاوره رایگان همین الان عدد ۲۲ را به ۳۰۰۰۲۱۳۴ ارسال کنید تا کارشناسان ما بطور رایگان برای مشاوره با شما تماس بگیرند.

موسسه فناوران حکیم با سابقه ۱۴ ساله در برگزاری دوره های تخصصی در حوزه های مالی و حسابداری با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با بهره‌گیری از دانش برترین اساتید کشور اقدام به برگزاری این دوره نموده است. این دوره بصورت آنلاین در سراسر کشور برگزار می شود.

این دوره مناسب برای تمامی افراد علاقمند به سرمایه گذاری در بازارهای مالی و سرمایه می باشد.

پیشنهاد ویژه: دوره تحلیل گری بازار سرمایه(بورس و ارز و …) ، جهت استفاده از مشاوره رایگان همین الان عدد ۲۲ را به ۳۰۰۰۲۱۳۴ ارسال کنید تا کارشناسان ما بطور رایگان برای مشاوره با شما تماس بگیرند.Mr/بازار

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false