×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نامه ی سرگشاده علی گودرزیان ع پایدار به رییس کل دادگستری استان لرستان: جناب رزم تنها دلخوشی مردم امنیت است نگذارید مردم احساس ناامنی کنند!

نامه ی سرگشاده علی گودرزیان ع پایدار
به رییس کل دادگستری استان لرستان:
جناب رزم تنها دلخوشی مردم امنیت است نگذارید مردم احساس ناامنی کنند!

به نام خدا
جناب آقای محمد رزم رییس کل محترم دادگستری استان لرستان

با سلام و احترام
ضمن عرض تسلیت بیست و هشتم صفر، سالروز رحلت پیامبرخوبی ها و شهادت امام همام، برای جنابعالی و همه ی قضات و کارکنان زحمتکش دادگستری آرزوی سلامتی و سربلندی و موفقیت می کنم.

خوب می دانم شما ازجمله کارکشته ترین مدیران سرد و گرم چشیده ی این مرز و بوم هستید.

درهشت سال جنگ به دفاع از خاک و میهن و معنویت برخاستید و لباس رزم پوشیدید، نماینده ی مجلس شورای اسلامی بوده اید و در رده های بالای دستگاه قضا خدمت کرده اید.

با جنابعالی در مورد اهمیت امنیت و ریشه های ناامنی و آسیب های اجتماعی دزد ها و دله دزدها بر روان خانواده ها و… صحبت کردن، دقیق مصداق «زیره به کرمان بردن» است و بنده حد خودم نمی دانم در این باره با شما سخنی و صحبتی داشته باشم.

بی شک از بنده انتظار نمی رود بعد از سی سال قلم زدن و روزنامه نگاری و نوشتن و خوشه چینی درنشست های مدیران و کارشناسان دستگاه های مربوطه، ناامنی را و ریشه های ناامنی اجتماعی را تنها نتیجه ی عملکرد دستگاه قضایی بدانم.

طبیعی است که ناامنی مخصوصا ناامنی اجتماعی و بالارفتن آمار سرقت های خرد و کلان در مرحله ی نخست نتیجه ی سو مدیریت و ناکارآمدی دولت ها- به هردلیل- و در پی آن، تعطیلی تقریبا همه ی بنگاه های کارآفرینی، درصد بالای بیکاری جامعه، فقر و فلاکت مردم و البته در مرحله های بعدی تا اندازه ای نتیجه ضعف قانون، ضعف برخوردهای قضایی و ضعف نیروی انتظامی در شناسایی و دسته بندی دزدها و دله دزدهاست.

جناب آقای رزم!
سه شنبه شب بیست و دوم مهرماه ساعت دقیق بیست و دو، یک خودروی پژوی نقره ای بدون شماره با دو نفر سرنشین قصد ورود به منزل یکی از همسایگان ما را داشتند که با شکستن درب حیاط، خوشبختانه صاحبخانه از خانه بیرون می آید و دزدها پا به فرار می گذارند که ما شاهد ماجرا بودیم.

تنها دو روز بعد از آن تاریخ، ساعت بیست پنجشنبه شب، همسایه ما در کوچه ی پردیسان ۸ زیر شصت متری از آیین چهلم پدر برمی گردند و متاسفانه با خانه خالی خودشان مواجه می شوند و دزد دار و ندارشان را غارت می کند. در همین ساعت، راننده ی تاکسی همسایه، با حالتی بغض کرده گزارش می دهد که:« همین الان خانواده ای را به کوی پاسداران رساندم گفتند: وای درب خانه ی ما بازاست و من هم با آنان پیاده شدم دیدم که دزدها دار و ندارشان را برده بودند.»
البته گزارش های دیگری در همین روزها از جاهای دیگری داریم که نقل آن ها سخن را به درازا می کشاند.

استحضار دارید مردم ما با همه ی محرومیت ها و تنگناهای اقتصادی حاصل از سومدیریت ها و تحریم های قدرت های جهانی، دلشان به این نیمه امنیت و آرامش خوش بوده است. این روزها با چنین وضعیتی انگار می رود تا تنها دلخوشی خود را نیز، برباد رفته فرض کنند.

از جنابعالی درخواست عاجزانه داریم که با همه ی توان با استفاده از دوربین های امنیتی شهر و اضافه کردن گشت های انتظامی و بهره گیری از توان خود مردم و برخوردهای قاطعانه، زمینه ای فراهم کنید تا بیش از این دزد ها و دله دزدها باعث نا امنی جامعه نشوند./انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false