×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نمره قبولی مردم به مدیریت ارشد استان

یادداشت/

نمره ی قبولی مردم به مدیریت ارشد استان

وقتی کارکرد تصنعی نباشد مردم و رسانه ها نمره ی خوب میدهند.

مردم قدر دان عملی هستند که تصنعی نباشد.
این روزها مهمترین مساله ی که توجه بسیاری را به خود معطوف کرده بحث سیل ویرانگری بود که در چند استان شاهد آن بودیم . و استان ما هم (لرستان)از این موضوع مستثنی نبود. استان لرستان از دیر باز به دلیل اینکه زیرساخت هایش بعضا مبتنی بر معیار های فنی نبوده و نیست در معرض باران های شدید، مصائب و گرفتاری هایی برای مردم به وجود آورده که فقط خاص استان ما نبوده و در کل کشور شاهد آن هستیم.
روی کلامم به نحوه ی برخورد مسئولین نسبت به سیل روزهای اخیر است که در فضاهای مجازی همگان پیگیر ماجرا بودیم صرف نظر از اینکه جریان سیل برای برخی ابزاری شد برای عکس گرفتن و خودی نشان دادن.
اما در لرستان علاوه بر اینکه مدیریت ارشد استان به نحواحسن این مهم را مدیریت کرد، هیچ وقت درصدد تبلیغات جهت نشان دادن خود نبود‌، چراکه این منطق قران است که برای هر عملی علاوه بر حق و اخلاص، وجه سومی لازم است و آن حسن عمل است (آیه دو سوره ملک) بی شک حسن عمل و اوج زیبایی مدیریت ارشد استان در سیل های چند روزه واقعیت هایی بود که همه مشاهده کردیم و در فضای مجازی حتی آنانکه منتقد بودند اذعان داشتند کارکرد مدیران استانی ما تصنعی نبود بلکه تلاشی بود شبانه روزی که با کمترین خسارت تا به حال مدیریت شده است. توصیه می کنم این حرکت جهادی مسئولین در بحث باران های چند روزه که همه و همه رصد می کنیم و به عینه مشاهده، تجربه والگویی باشد برای تک تک مدیران استانی و شهرستان .

عنایت صادقی؛ فعال سیاسی


false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false