×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نگرانی از بروز موج چهارم کرونا در لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه کم رنگ شود، موج چهارم در راه خواهد بود.

مریم کوشکی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی از بروز موج چهارم ابتلا و مرگ و میر کرونایی در کشور و لرستان، اظهار کرد: افزایش آمار ابتلا طی یک هفته گذشته ملموس است و این یک زنگ خطر است.
وی خاطرنشان کرد: مردم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا غافل نشوند.
دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارائه خدمات تشخیصی در مراکز غربالگری کرونا را مستمر دانست و اظهار کرد: توصیه ما برای شهروندان همچنان مراجعه به این مراکز در صورت دارا بودن علائم مشکوک است.
کوشکی با اشاره به این موضوع که کرونا همچنان وجود دارد و قربانی می‌گیرد، گفت: شهروندانی که خود یا اطرافیانشان علائمی مانند تب، سرفه، اسهال، تغییرات هوشیاری، خواب آلودگی، بی‌اشتهایی شدید و تنگی نفس دارند بدون وقفه به مراکز غربالگری برای انجام مراحل تشخیصی مراجعه کنند.
وی بیان داشت: آدرس این مراکز قبلا اعلام شده‌اند، اما شهروندانی که از آن بی‌اطلاع هستند برای دریافت اطلاعات کامل به مراکز بهداشت شهر خود و یا سایت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان  به آدرس (www.hd.lums.ac.ir) مراجعه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: متأسفانه طی چند هفته اخیر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح عموم مشاهده می‌شود که نگران کننده است.
کوشکی ابراز کرد: هنوز بخش اعظم جمعیت به کرونا مبتلا نشده‌اند و قطعا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک پیک جدید و آمار بالای ابتلا و مرگ و میر دربین هم‌وطنان و هم استانی‌ها خواهد شد.اقتصادایرانی/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false