×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
وضعیت نگران‌کننده فلک‌ الافلاک، نگین لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ استاندار لرستان گفت: قلعه فلک الافلاک به علت قرار گرفتن بر روی یک تپه در مرکز شهر خرم‌آباد از لحاظ ایمنی دچار خطر است.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان با بیان اینکه لرستان به نوعی قدیمی‌ترین زیستگاه بشر در ایران بوده و با آثار تاریخی فراوان از دوره‌های مختلف همراه است گفت: به لحاظ جغرافیایی در مسیر ارتباطی استان‌های شمالی به جنوب و مرکز کشور واقع شده است.
او افزود: قلعه فلک الافلاک نیز به علت قرار گرفتن بر روی یک تپه در مرکز شهر خرم آباد از لحاظ ایمنی دچار خطر است و قبلاً در زلزله‌های استان ترک‌هایی در بنا به وجود آمد که بحث استحکام بخشی و ایمن سازی آنکه از سال‌ها قبل شروع شده و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.
استاندار لرستان در ادامه سخنان خود گفت: کرونا در لرستان آسیب‌های جدی به حوزه گردشگری که در دولت تدبیر و امید در حال شکل گیری بود، وارد آورده است.
خادمی با بیان اینکه کرونا علاوه بر خسارات جانی، در بحث اقتصادی نیز خسارات بسیاری به استان وارد کرد گفت: در حوزه اشتغال، لرستان و چند استان زاگرس نشین دیگر متأسفانه از گذشته به دلایل مختلف نرخ بیکاری بالایی داشته‌اند.
او بیان داشت: در سال‌های اخیر اقدامات زیرساختی مناسبی برای حضور سرمایه گذاران با توجه به وجود فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری فراهم شده است.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false