×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پادگان های پاکیزه: ایرج زیودار

با شیوع ویروس کرونا و گسترش ژئوپلتیک آن، مراکز تجمع نیروهای انسانی و اماکن پر رفت و آمد، بالقوه کانون مناسبی برای سرایت و انتشار این ویروس و بیماری هولناک می باشند.

با توجه به شرایط حادث شده و گسترش آن در شهر و روستا، در وهله نخست اساس سلامتی و مصونیت در برابر این بیماری ” خود مراقبتی ” و ” خود قرنطینه کردن ” و پرهیز از حضور و عدم تردد در اماکن عمومی و مخصوصا اماکن سرپوشیده و رعایت نکات بهداشتی می باشد.

ارتش و پادگان هایش نقطه امید و تسلی بخش روح و روان جامعه و مردم می باشند. هرگاه و در هر مکان و به هر دلیلی که کشور و مردم دچار سختی و گرفتار بلایای طبیعی و یا غیرطبیعی شده اند ارتش در کوتاهترین زمان و با عشق و علاقه در کنار مردم حضور یافته و ضمن ارائه خدمات به آنان روحیه داده تا آسیب پذیری آنها را به حداقل ممکن رسانده تا بتوانند هر چه سریعتر به زندگی عادی و روزمره خود برگردند.

همدلی، همراهی و همسانی ارتش و ملت نقطه قوت جامعه بوده که این روحیه و هم اندیشی و همزاد پنداری در مواقع بحرانی و بروز بلایای طبیعی و غیر طبیعی کمک شایان توجهی به کنترل، مهار و ” اثربخشی مدیریت بحران ” می نماید.

ارتش بایستی داوطلبانه در آماده باش کامل بسر برده و آمادگی برای مقابله، کنترل و مهار یک “فاجعه ملی” را داشته باشد، همچنین در رسانه های دیداری و شنیداری و حتی روزنامه ها حضور پر رنگ داشته باشند تا مردم احساس امنیت کرده و ارتش را ملجا و پناهگاه امن و مطمئنی برای خود بحساب آورند.

ارتش باید تلاش کند نارسایی و کمبودهای میدانی موجود در صحنه را تا جایی که مقدور می باشد به حداقل ممکن برسانند تا به همراه سایر دست اندرکاران در ریشه کن کردن و مهار این ویروس سهم وجدانی،انسانی و قانونی خود را ایفا نمایند.

ارتش نیک میداند مردم قدردان آنان می باشند پس در خدمتگزاری به مردم کما فی السابق از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند و مردم هم جز این انتظار دیگری از ارتش ندارند./ ایرج زیودار

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false