×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پزشک و خدمتگزار بدون مرز، شایسته ی حمایتی دوباره: نامدار صیادی مدیر کل اسبق اقتصادی استانداری لرستان


مردم شریف و شرافتمند سلسله و دلفان به عنوان یکی از فرزندان شما چه در بخش معاونت برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان و چه در بخش مدیریت اقتصادی استانداری “بینی و بین الله” در چهار سال گذشته، بارها شاهد تلاش های شبانه روزی دکتر یحیی ابراهیمی نماینده معزز شما برای احقاق حقوق مردم بوده ام.

آنچه من و دوستانم را وا می دارد که در حمایت از این مرد بزرگ قلم به دست بگیریم و چیزی بنویسیم سلوک و روش و تلاش این مرد برای احقاق حقوق از دست رفته ی مردمی است که سال های سال است انگار نماینده نداشته اند و برخی از آنان هنوز موفق نشده اند از آب شرب، گاز خانگی، برق و روشنایی و حتی جاده برخوردار شوند.

زیبایی کار چنان است که این مرد خستگی ناپذیر با این که اهل منطقه سلسله بود اما اینجانب شهادت می دهم که بیشتر وقت و زمان و تلاش و همت خود را صرف عمران و آبادانی روستایی در مناطق و بخش های دلفان نمود و به قول خودش از این کار لذت می برد.

اگر ایشان را پزشک بدون مرز می نامند شایسته ی این نام است، بدین جهت او برای همیشه با نگاه منصفانه ای که داشت و با تلاشی مضاعف برای خدمت رسانی به منطقه های کم برخوردار دلفان، برای همیشه بر تفکرات منحوس منطقه گرایی و جدایی طلبی ها خط بطلان کشید و امروز می بینیم صف هواداران او در منطقه دلفان چشمگیرتر و پرشورتر است.

در این زمان حساس که کشور ما دچار آن شده است، مجلس ما نیازمند آدم هایی متخصص، اهل اندیشه، کارامد، عاقل و پرتلاش و با انگیزه و از همه مهمتر مردمی است که دکتر ابراهیمی یکی از این نامزدهای شایسته است.

بنده نامدار صیادی به حکم مسئولیت اجتماعی خود و برای تنویر افکار عمومی و هراس از پسروی جامعه ی سلسله و دلفان که در مسیر توسعه افتاده است از تمام دوستان، کنشگران، اصناف و مردم شریف این دو منطقه انتظار دارم «دکتر یحیی ابراهیمی»را در میدان انتخابات تنها نگذارند.

گله و شکایت ها بین خانواده ها هست تا چه رسد به عرصه ی اجتماع انسانی که میدان بزرگتری است؛ اما آنچه بر همه ی ما ضروری است تا به کار ببندیم این است که خیر و صلاح عموم مردم را بر منافع شخصی خودمان ترجیح دهیم و برای آینده ی بچه هایمان از خواسته های شخصی بگذریم.

دکتر یحیی ابراهیمی بنای کارهای بزرگی گذاشته است همه کمک کنیم و به ایشان یک دوره ی دیگر فرصت بدهیم تا این برنامه ها را به نتیجه ی خوبی برساند.

الشتری و نورآبادی ندارد، ماها همه از یک تباریم و دین و زبان و مذهب و آب و خاک مشترک داریم. آنان که برای هدف های کوچک بر طبل تفرقه می کوبند بدون شک مورد تنفر مردم دانا قرار می گیرند. وعده ی ما یازدهم اسفند و جشن پیروزی دکتر یحیی ابراهیمی!/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. robati

    سلام و درود بر شما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false