×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام استاندار لرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر و روز معلم

واجبات مسلّم بر هر فرد مؤمن لزوم انجام كار برای تأمين زندگي خود و خانواده است. کار عبادت است و پیامبر اسلام که بر دست کارگر بوسه می‌زند، در این زمینه می‌فرماید: «عبادت هفت جزء دارد که با فضیلت ترین و ارزشمندترین جزء آن کسب درآمد حلال است».
در شرایطی که توسعه اقتصادی از مهمترین مسائل موجود کشور است، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید کشور مشغول به فعالیت هستند و نقش اصلی را در این عرصه بر عهده دارند. سرمایه انسانی، که بخش اعظم آن ‌را کارگران بخش‌های مختلف اقتصاد تشکیل می‌دهد، می‌تواند موجبات رشد هر اقتصادی را فراهم کند. در سایه همین ظرفیت‌هاست که تحقق جهش تولید و در نهایت اقتصاد مقاومتی میسر می‌شود.
بر خود لازم می دانم ضمن عرض خسته نباشید به کلیه زحمتکشان این عرصه ، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری کشورمان به‌خصوص کارگران زحمت کش و پرتلاش استان و خانواده‌های معزز آنان تبریک عرض کنم.
از سوی دیگر، در آستانه روز معلم هستیم که ارزش والای این قشر بزرگ بر کسی پوشیده نیست. تقدیر از معلم، تقدير از جايگاه بلند دانش و انديشه است که محصول آن خردورزی و آموزه‌های اخلاقی است و راه رسیدن به آن از میان دستان معلمان که دلسوز و عاشق هستند می‌گذرد‌. نتیجه زحمات معلمان پيشرفت جامعه است و به همین خاطر هيچ‌ مقامی بالاتر از مقام معلم نيست.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، به تمام معلمان و جهاگران عرصه علم که قدم در راه انبیا و پیامبران گذاشته‌اند، درود می‌فرستم و برای آنان و خانواده‌های‌شان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.
رجاء واثق دارم که آینده کشور به همت کارگران و زحمات معلمان روشن‌تر از پیش خواهد بود . ان‌شاءالله.

خادمی
استاندار لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false