×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش جوجه‌‌ریزی علت گرانی گوشت مرغ در لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون سازمان صمت لرستان با بیان اینکه هم اکنون مشکل گرانی و کمبود مرغ در استان نداریم گفت: از امروز مرغ گرم در سطح استان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

مسعود میرموسوی، معاون سازمان صمت لرستان با اشاره به  توزیع کالاهای اساسی در سطح استان اظهار داشت: جهت تنظیم بازار و تامین نیازهای اساس مردم از امروز ۷۵۰ تن برنج هندی با نرخ مصوب کیلویی ۱۸ هزار تومان بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب در سطح استان در حال توزیع است.
وی با اشاره توزیع مرغ  در استان لرستان افزود: با توجه به نوسانات قیمت مرغ طی  روزهای اخیر در راستای تنظیم بازار ۲۳۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب کیلویی ۱۵ هزار و ۵۰۰تومان جهت حفظ کرامت  انسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی علی‌رغم گذشته که در سطح شهر به صورت سیار توزیع می‌شد در شهرستان خرم‌آباد بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرستان‌ها در فروشگاه‍‌های منتخب توزیع می‌شود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صمت لرستان با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر عنوان کرد: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان از امروز مرغ گرم در سطح استان به صورت  عمده کیلویی ۲۳  هزار تومان و خرد کیلویی ۲۴ هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد:  افزایش قیمت روزهای اخیر به دلیل کاهش جوجه ریزی بود که خوشبختانه اکنون تعادل در بازار برقرار است و مشکل گرانی و کمبود مرغ در استان نداریم.
میر موسوی گفت: افراد در صورتی که مشاهده کردند اقلام اساسی با قیمت بالاتر از نرخ مصوب اعلام شده به فروش می‌رسد می‌توانند مراتب را با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد لازم انجام شود.منبع:تسنیم/mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false