×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کاهش هشت‌درصدی میزان سرقت در مرکز لرستان

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد از کاهش هشت‌درصدی میزان سرقت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش پژواک لرستان، محمود آشناگر در جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت در شهرستان گفت: طبق گزارش جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، در راستای اجرای

مصوبات کمیسیون و با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، میزان سرقت در سطح شهرستان طی یک ماه اخیر، هشت درصد کاهش داشته است.

وی تأکید کرد: لازم است صنف طلافروشان با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت نیروی انتظامی، موضوع تأمین امنیت واحدهای تجاری تحت نظر خود در پاساژها و مراکز فروش شهر خرم‌آباد را بیش‌ازپیش بالا ببرد. معاون فرمانداری شهرستان خرم‌آباد سپس اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به کاهش میزان سرقت از واحدهای مسکونی کمک کند، اجرای طرح نگهبان و پلیس محله است که در دستور کار جلسه آینده قرار خواهد گرفت.

آشناگر تأکید کرد: در موضوع پیشگیری سرقت از مراکز خدماتی واداری، ابتدا باید خود دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی و اقدام لازم را به عمل‌آورند و موضوع شناسایی و برخورد با سارقان و ضایعاتی فروشی‌های عرضه‌کننده اموال مسروقه در گام بعد قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان با جدیت تمام پیگیر موضوع تمرکز ضایعاتی فروشی‌ها در یک محل مشخص و در قالب یک مجتمع، خواهد بود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false