×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کشف ۵۳۱ کیلو تریاک در لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ فرمانده انتظامی لرستان از توقیف کامیون کشنده و کشف ۵۳۱ کیلوگرم تریاک در ایست و بازرسی خمه الیگودرز خبر داد.

سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی حمل مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با یک دستگاه کامیون کشنده به سمت الیگودرز، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مأموران با تشکیل اکیپ‌های ویژه در محورهای مواصلاتی الیگودرز مستقر و کامیون مذکور را که از استان‌های شرقی کشور به مقصد استان‌های غربی بارگیری شده بود در ورودی ایست و بازرسی خمه شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در بازرسی از کامیون کشنده مقدار ۵۳۱ کیلوگرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.
سردار الهی با اشاره به اینکه در ابتدای سال تاکنون ۸۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده است، اضافه کرد: در این مدت ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش کشف مواد مخدر داشته‌ایم.
وی بیان کرد: مبارزه بی‌امان و جدی با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس است و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false