×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
یک جایزه جهانی برای موسیقی لرستان؛ موفقیت «سیریا» در «گلوبال میوزیک اواردز»


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ در اولین روزهای سال ۲۰۲۱ میلادی قطعه موسیقیایی «حور و پری» از مسلم علیپور برنده مدال برنز جایزه موسیقی جهانی شد.

این قطعه به آهنگسازی و آواز «مسلم علیپور» و  تنظیم «میلاد علیپور» در روزهای پایانی سال ۲۰۲۰ تولید شد و قرار است به زودی توسط کمپانی «شیدریکوردز» منتشر شود.
«مسلم علیپور»: کمانچه، «میلاد علیپور»: تار و دیوان، «محمود نوذری»: سنتور،  «مهزاد خردمند»: کمانچه، «شایان ریاحی»: سازهای کوبه ای، «فرشاد رستمی»: سازهای الکترونیک اعضای گروه خالق این اثر موسیقایی را تشکیل می دهند.
«نیما اکبریان» نیز میکس و مسترینگ قطعه «حور و پری» را برعهده داشته است.
افتخار بین المللی موسیقی برای ایران توسط گروه «سیریا» در سال ۲۰۲۱ 
نخستین افتخار بین المللی ایران در سال ۲۰۲۱ میلادی به آنسامبل سیریا و آلبوم میزدوتایی رسید.
‎به گزارش روابط عمومی آنسامبل سیریا،  آلبوم میزدوتایی به خوانندگی محمد لاریان و نوازندگی مهدی ناصری، معین پاکباز، بهروز شریفیان، امیرحسین ماهینی و مهدی منفرد به تهیه کنندگی ماکان صغیری ابتدای سال ۱۳۹۹ در یک دیجیپک‌نفیس منتشر و  در پلتفرهای دیجیتال ایران در صدر فروش قرار گرفت. این آلبوم که اولین اثر آنسامبل سیریا است توانست مدال نقره جایزه موسیقی جهانی «GLOBAL MUSIC AWARD» را دریافت کند.
‎آلبوم «میزدوتایی» آنسامبل سیریا تلفیقی از موسیقی بوشهر است که توسط لیبل «شیدرکوردز» در مارکت بین المللی منتشر شده است.
جایزه جهانی گلوبال موزیک به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شد .هیئت ژوری این جایزه موسیقی متشکل از ۱۲ موسیقیدان برجسته است که اکثرا دارای جوایز متعدد بین المللی گرمی و امی هستند.فارس/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false