×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ناهید پرویزپور: بانوان نقش موثری در استقرار دولت دکتر پزشکیان خواهند داشت


ناهید پرویزپور فعال سیاسی در جمع خبرنگاران گفت: من از جامعه بانوان هم استانی که حقیقتا از قشر آگاه و فرهیخته این کشور محسوب می شوند انتظار دارم در انتخابات پیش رو فعالانه حضور داشته باشند و برای استقرار دولت مردمی آقای دکتر پزشکیان نقش موثری ایفا نمایند.

ناهید پرویزپور فعال سیاسی اجتماعی و مدیرکل اسبق امور بانوان استانداری لرستان امروز در نشست خبری ستاد مردمی دکتر پزشکیان با خبرنگاران گفت: بدون شک همه ی شما از شرایطی که در آن قرار گرفته ایم و از مشکلاتی که همگان در سطح جامعه و بر سر سفره های خود احساس می کنند باخبر هستید تا جایی که حقیقتا بسیاری از زنان سرپرست خانواده ویژه در استان های محروم امروز به سختی می توانند پاسخگوی نیاز خانواده باشند و یا با موضوع مهاجرت جوانان و فرار مغزها روبرو شده ایم که این یک اسیب جدی برای کشورمان است.

وی افزود: در چنین شرایطی که بی ثباتی اقتصادی باعث بروز مشکلات فراوان اجتماعی شده است بدون شک می بایست به عنوان رسانه ها فعال و هدایتگر در جامعه به بحث انتخابات به صورت جدی ورود نمائید و برای ایجاد انگیزه و بالا بردن سطح مشارکت مردم برای ایجاد تغییر در مدیریت کشور تلاش نمائید.

پرویزپور تصریح کرد: شکافت طبقاتی امروز یک زنگ خطر است و این فاصله طبقاتی زمانی کمتر خواهد شد که یک سیاست درست در دولت مستقر اجرایی گردد و این تنها با مشارکت عموم مردم امکان پذیر است.

مدیرکل اسبق امور بانوان استانداری لرستان تاکید کرد: ما به حضور مردم در صحنه انتخابات امیدواریم و اطمینان داریم در صورت اعتماد به آقای دکتر پزشکیان این امید می تواند در جامعه شکل بگیرد که با تکیه بر رای بالای مردمی یک دولت قوی در مسیر حل مشکلات اقتصادی جامعه گام های اساسی بردارد.

وی بیان نمود: من از جامعه بانوان هم استانی که حقیقتا از قشر آگاه و فرهیخته این کشور محسوب می شوند انتظار دارم در انتخابات پیش رو فعالانه حضور داشته باشند و برای استقرار دولت مردمی اقای دکتر پزشکیان نقش موثری ایفا نمایند./ انتهای پیام/ دریای فرهنگ

false
true
false
false
  1. ناشناس

    سلام و درود بر خانم پرویزپور

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false