×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
لرستانی ها رسیدگی جدی دولت به خسارت دیدگان سیل را می‌خواهند

مطالبه ی لرستانی ها بهتراست رسیدگی جدی دولت به سیل زدگان لرستانی باشد نه سفرریاست محترم جمهوری به لرستان!
علی گودرزیان/ع پایدار

مباحث کنشگران عزیز را درگروه های اجتماعی مرور می کردم، بسیاری از دوستان ازاین که ریاست محترم جمهوری -دکترروحانی- لرستان را ازبرنامه ی بازدید خود ازقلم انداخته است ناراحت بودند و این رفتار را نوعی بی اعتنایی به مردم لرستان دانسته بودند دراین باره چند نکته یادآوری می شود:

نخست این که رفتن رییس جمهوربه خوزستان به نظرم خیلی شگفتی آورنیست، همان گونه که این روزها همه ی ما نگران معمولان و پلدخترهستیم، با این حجم زیاد آب سراسر غرب کشور که به خوزستان می ریزد اگرنگاهمان کلانترباشد باید ماهم نگران خوزستان باشیم!

دوم این که اگر امروز سیل لرستان دربرابر فارس و گلستان نمود نداشته است،
اول این که به خاطر نداشتن تلفات جانی بوده است و ازاین بابت باید شکرگزارخدا و سپاسگزار هوشیاری و پیشگیری مسئولان باشیم.
دوم این که ما-یعنی کنشگران مطالبه گر لرستانی – در رسانه های پرگستره مثل توییتر کمتر حضورداریم و البته شکارهای خبری و خبرساز کم داشتیم!

سوم:مسئولان کلان همه به لرستان آمده اند حجم خرابی هارا دیده اند بی شک این برآوردها گزارش داده می شود و به نظر می رسد آمدن ریاست جمهور به لرستان دربرابر مسایلی که درسایراستان ها اتفاق افتاده اولویت کمتری دارد!
در سایر استان ها به ویژه درمورد سیل گلستان و فارس مسایلی گفته می شود و شایعاتی هست و همچنین مسایل حساس و استراتژیکی درمورد سدهای خوزستان وجود دارد که حضور رییس جمهور را ضروری تر می نماید!

چهارم بهتراست از طرف کنشگران لرستان نامه ای به رییس جمهور تنظیم شود و در آن نامه ضمن برشمردن تنگناهای کشور، ازایشان خواسته شود تا نسبت به سیل زدگان شهرستان های معمولان و پلدخترلرستان و همچنین تمهیدات پیشگیرانه ازجمله ساخت سد استراتژیک گاوشمار(معشوره)دستورات لازم حمایتی را به مسئولین صادرفرماید!
مطالبه ی لرستانی ها بهتراست رسیدگی جدی دولت به سیل زدگان لرستانی باشد نه سفرریاست محترم جمهوری به لرستان دراین روزها که دولت نیاز به برنامه ریزی و برگزاری نشست های ضروری و تصمیم سازدارد !

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false