×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش نرخ کرایه و هوشمندسازی وسایل حمل‌ونقل در خرم‌آباد

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی در خرم‌آباد افزایش می‌یابد.

مسعود ارمغان، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در خرم‌آباد افزایش می‌یابد، گفت: حوزه حمل ونقل عمومی را هوشمندسازی می‌کنیم.
مسعود ارمغان با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون و برون‌شهری خرم‌آباد اظهار داشت: امسال افزایش نرخ کرایه را خواهیم داشت، ولی هنوز میزان افزیش نرخ کرایه تایید نشده است.
او افزود: با توجه به تورم موجود، پیشنهاد افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر داده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی میزان افزایش اعلام نشده است؛ منتظر مصوبه نرخ کرایه از طرف شورای اسلامی شهر هستیم که ابلاغ شود، احتمال می‌رود در هفته آینده میزان افزایش کرایه تایید و ابلاغ شود.
مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حمایت از رانندگان عنوان کرد: برای حدود ۱۵۰ نفر از رانندگان تاکسی که واجد شرایط بودند مجوز اعطای وام کم بهره بین دو تا چهار درصد گرفته شده است.
ارمغان بیان کرد: در حوزه حمل ونقل عمومی نیز برای ۱۰۰ راننده اتوبوس مبلغ ۷۰۰ هزار تومان کمک توسط دولت پرداخت شد که بین این افراد توزیع کردیم.
او با اشاره به هوشمندسازی خودرو‌های تاکسی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: با بانک انصار هماهنگی شده و قرار بر این است که تاکسی‌ها به کد کیو آر تجهیز شوند که مقدمات کار انجام شده است.
مدیرعامل سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: در حوزه حمل ونقل عمومی اتوبوس نیز، چون از سال‌های گذشته سخت افزاری برای بحث پرداخت الکترونیکی داشتیم در حال به روزرسانی است و در سال ۹۹، بالای ۹۰ درصد حوزه حمل ونقل عمومی را هوشمندسازی می‌کنیم.
ارمغان گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با دولت در بحث حمل ونقل عمومی داشته‌ایم قرار است بسته‌های معیشتی در حوزه حمل ونقل عمومی تعلق گیرد که پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم، ولی فعلا در دست بررسی است.باشگاه خبرنگاران

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false