×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بصیر کوشکی: درس ها و عبرت های شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

ملت بزرگ ایران این روزها در غم از دست دادن قهرمان خود، سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی، خون گریستند و همه در این مصیبت عظما شریک و همدرد بودیم اما آن روی سکه هم به داشتن چنین قهرمانی به دنیا فخر فروختیم و افتخار کردیم . پس از عاشورای سال ۶۱ هجری، وجدان و فطرت انسانی جامعه ی آنروز بیدار شد و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، مایه ی بیداری امت اسلامی شد و الگویی برای همیشه ی تاریخ جهت مبارزه با ظلم و ستم و ستمکاران ترسیم گردید .
شهید قاسم سلیمانی، درس آموخته ی مکتب امام حسین علیه السلام بود، مکتبی که پیامبر آن، بزرگترین بخشنده و تجسم رحمانیت خالق خود بود، مکتبی که امام آن حضرت علی علیه السلام در مقام حکومت مجسمه ی عدالت و ترجمه ی رعایت حقوق بشر بود و …
اما امروز تروریسم دولتی و خیانت کاران و جنایتکاران زمانه، قهرمانی را به شهادت رسانده اند که محور مبارزه با جنایتکاران جنگی در تمام دنیا بوده است .
ملت بزرگ ایران، مسلمانان منطقه و همه ی آزادگان جهان خونخواه و منتقم، خون پاک سپهبد سلیمانی می باشند و اما این انتقام بایستی به قوی شدن جبهه ی مقاومت و سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران منتهی شود .
بزرگترین انتقام از امریکا و ترامپ تروریست در درجه ی نخست ، اتحاد ملت بزرگ ایران است ، آنچه جبهه ی استکبار و استثمار از آن وحشت دارند ، اتحاد ملت ایران است ، اتحادی برای پیشبرد و پیشرفت منافع کشور و اتحادی که برون داد آن، سربلندی و سرافرازی هر چه بیشتر ایران و ملت بزرگش باشد.
ایران پیشرفته و پویایی در راه پیشبرد اهداف عالیه ی نظام، انتقام سختی از دشمنان این مرز و بوم است .
وحدت در عین کثرث و کثرت در عین وحدت و تلاش برای حل مشکلات مردم می تواند بیشترین ضربه را به امریکا و تروریست دولتی، وارد نماید. شهید سلیمانی یک پاسدار بود، پاسدار، واژه ای که برترین و بهترین واژه های خوب و انسانی در آن مستتر هستند ، پاسداری از حق و حقوق همه ی جوامع انسانی، پاسداری از امنیت و آزادی جامعه ی انسانی، پاسداری از حریم وطن، حرم امامت و ادامه ی راه با پیروی از ولایت و پاسداری از آرامش و زندگی مردم ایران ، پاسداری برای پیشرفت کشور ، پاسداری از آرمان های بزرگ ملت ایران و …

ملت بزرگ ایران، نشان دادند که ملتی قدرشناس می باشند، حضور چند میلیونی مردم در تشیع جنازه ی شهید راه مقاومت ثابت کرد که غیرت، تعصب، شناخت و فهم ملت ایران با ترازو و سنجش جناح ها و گروههای سیاسی قابل اندازه گیری نیست.
خصوصیات فردی و اجتماعی شهید سلیمانی بایستی الگویی برای ادامه راه این شهید والامقام و همه ی شهدای سرافراز و آزاده باشد، ساده زیستی، تواضع و فروتنی نسبت به دوستان، سرسختی و اقتدار در مقابل بدخواهان و دشمنان، نگرشی در راستای پیشبرد اهداف عالیه و فراتر از جناح ها و گروههای سیاسی به مسائل ملت و کشور و … تربیت نیروی انسانی در این جهت می تواند ضربه ی بزرگی به دشمنان راه مقاومت و آزادی باشد .
انتقام از امریکا و خونخواهی شهید سلیمانی، مطالبه ی ملت ایران و دوستان ملت ایران است. انتقامی که در کوتاه مدت و دراز مدت پیامدهای زیر را برای همه ی دوستان و ادامه دهندگان راه شهید سلیمانی داشته باشد :
۱-وحدت ملت بزرگ ایران، وحدتی که راه پیشرفت ملت و کشور را تسریع بخشد و هموار نماید .
۲-وحدت در راستای حل مشکلات اقتصادی ملت با شیوه و نگرش شهید سلیمانی در جبهه ی مبارزه علیه دشمنان.
۳- تلاش برای تربیت نیروی انسانی با تاکید بر الگو بودن شهید سلیمانی در همه ی عرصه ها .
۴- توجه به اینکه پیشبرد اهداف ملت، کشور و انقلاب در همه ی زمینه ها می تواند انتقام سختی از دشمنان باشد .

۵- رشد اقتصادی کشور ، تربیت نیروی علمی، تقویت فرهنگ کار و تلاش و… امریکا و دشمنان ملت ایران را به عقب نشینی وادار می کند .
۶- هیچ احدی حق ندارد از شهادت سپهبدسلیمانی در راستای تامین اهداف جناحی و گروهی استفاده و یا سوء استفاده نماید.
۷-پیامد شهادت این سردار بزرگ بیداری و هوشیاری در مقابل دشمنان و بدخواهان است و همگان خوب می دانند که دشمن از شهید سردار سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی هراس دارد .
۸- شهید سلیمانی الگویی عملی و عینی برای همگان است همه ی کسانی که خواهان پیشرفت و سربلندی ایران و ملت بزرگ ایران هستند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false