×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توقیف کالای قاچاق در خرم آباد


پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از پایگاه خبری پلیس/ فرمانده انتظامی لرستان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در خرم آباد خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران انتظامی خرم آباد دراجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در محور جنوب به سمت پایتخت به یک دستگاه خودرو کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۴۸۲ دستگاه اسکوتر برقی، دوربین عکاسی اسباب بازی، بلبرینگ و چراغ مه‌شکن و چراغ خطر خودرو فاقد مجوز گمرکی کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

لوازم خانگی قاچاق به مقصد نرسید
سردار مهدیان نسب اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان دورود حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۲دستگاه تلویزیون ال ای دی ۶۵ اینچ و ۱۲عددگاز صفحه ای قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند، عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false