×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ماموریت خاص رونالدو درعربستان با دستمزد نجومی

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل ازتسنیم/ یک نشریه معتبر آلمانی خبر داد که داستان پیوستن رونالدو به النصر عربستان تنها به اینجا ختم نمی‌شود و او ماموریت بزرگی در این کشور آسیایی خواهد داشت.
کریستیانو رونالدو که پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قراردادش با باشگاه منچستریونایتد را با توافقی دوجانبه فسخ کرد، شب گذشته (جمعه) با امضای قراردادی دو و نیم ساله به باشگاه النصر عربستان پیوست، انتقالی که پیش از این نشریه اسپانیایی «مارکا» از آن خبر داده بود و هواداران این فوق‌ستاره پرتغالی هم از این انتقال شوکه شدند. برنده پنج توپ طلا که با امضای این قرارداد تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ خود را به این باشگاه عربستانی متعهد کرد؛ به ازای هر فصل ۲۰۰ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت که این یک رکورد جدید در تاریخ فوتبال به شمار می‌رود.
نشریه «اشپیگل» آلمان با انتشار گزارشی در این باره نوشت: کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان پیوست. او تا سال ۲۰۲۵ در پادشاهی صحرای وهابی بازی خواهد کرد. این بازیکن ۳۷ ساله باید به عنوان سفیر کمک کند تا عربستان سعودی از کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ اطمینان حاصل کند. رونالدو پس از اتمام قراردادش با النصر احتمالاً به عنوان سفیر برای کمک به عربستان سعودی، کشوری که به دلیل نقض حقوق بشر مورد انتقاد است، برای کسب مجوز میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۳۰ (به طور مشترک با مصر و یونان) ایفای نقش خواهد کرد.
رونالدوی ۳۷ ساله بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در ۴۳۸ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار ۴۵۰ گل‌زده و ۱۳۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و و رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم از آن اوست. او در ادامه راهی یوونتوس شد و پس از سه سال حضور در این تیم و با ثبت ۱۰۱ گل‌زده در ۱۳۴ بازی، بعد از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت و در ۱۸ ماهی که در این تیم حضور داشت، در ۵۴ بازی ۲۷ گل به ثمر رساند.
در ادامه آماری جالب از مبلغ دریافتی هنگفت رونالدو از النصر می‌اید.
سالانه ۲۰۰ میلیون یورو
ماهانه ۱۶٫۶۷ میلیون یورو
هفتگی ۳٫۸۸ میلیون یورو
روزانه ۵۵۵٫۵۵ یورو
ساعتی ۲۳٫۱۵ یورو
دقیقه‌ای ۳۸۶ یورو
ثانیه‌ای ۶٫۵ یورو

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false