×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نماینده کوهدشت و رومشکان اموال و دارایی خود را اعلام کرد


محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در اولین روزهای فعالیت مجلس یازدهم در راستای شفافیت و صداقت با مردم، همه اموال و دارایی‌های خود و خانواده‌اش را اعلام کرد.

نماینده کوهدشت در تشریح اموال خود گفت: هم‌اکنون دارای یک‌منزل مسکونی با متراژ کمتر از ۲۰۰ متر در شهر قم هستم و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز دارم.

وی ادامه داد: هیچ سرمایه‌ای در هیچ بانکی ندارم و تنها مبلغ مربوط به حقوق کاری‌ام ماهانه در یک حساب واریز و جهت امور جاری زندگی از آن برداشت می‌شود.

مبلغی در مورد اموال و دارایی اعضای خانواده خود نیز اعلام کرد: هیچ یک از اعضای خانواده‌ام دارای ملک و اموال خاصی نیستند و همانند خودم سرمایه‌ای در هیچ بانکی ندارند.

وی تاکید کرد: در پایان دوره خدمت نمایندگی مردم در مجلس نیز اموال و دارایی خود را دقیق اعلام می‌کنم تا مردم در جریان همه چیز قرار داشته باشند.

مبلغی ابراز امیدواری کرد سایر مسئولین و نمایندگان نیز اموال و داریی‌های خود را اعلام کنند و این شفافیت و صداقت را در برابر‌ ملت نشان دهند.

نماینده کوهدشت با بیان اینکه هر کس بدنبال خدمت به مردم و جلب رضایت الهی باشد از مسئولیت خود برای کسب مال و اموال استفاده نمی‌کند، افزود: یک نماینده انقلابی باید این رویه را مد نظر قرار داشته و راه و روش امام و رهبری را در پیش گیرد و از زندگی ساده آنها الگو برداری کند.

وی تاکید کرد: یک نماینده وقتی می‌تواند در مسیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت کند که یک زندگی معمولی داشته و به فکر زراندوزی نباشد، چرا که اگر کسی به فکر زراندوزی بود دیگر به فکر مردم و انقلاب نیست.

مبلغی با بیان اینکه در راستای مسئولیت موجود باید کلیه امور نماینده با مردم شفاف باشد، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های نشان دادن صداقت به مردم این است که در بدو ورود به مجلس و هنگام خروج از آن میزان اموال و دارایی خود و خانواده را به مردم اعلام کنیم./ کشکان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false