×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام استاندار لرستان به مناسبت سوم دی ماه سالروز ملی سازمان ثبت احوال کشور


بسم الله الرحمن الرحیم
سوم دی ماه، سالروز نخستین ثبت رسمی و قانونی ولادت و صدور شناسنامه در ایران است و نامگذاری این روز به عنـوان روز ملی ثبت احوال، فرصتي مغتنم براي تبيين تلاش هاي خدمتگزاران عرصه ثبت احوال مي باشد که منشأ خدمات چشمگيري در اين مرز و بوم بوده اند.
سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی ایرانیان در راستای تحقق سند چشم انداز بیست ساله، دستاوردهای ارزشمندی در زمينه هويت بخشي و صيانت از حقوق شهروندان با ثبت به موقع وقايع حياتي چهارگانه داشته و بستر خدمات هويت الکترونيکي بر پايه اساسي ترين درگاه اطلاعاتي را ايجاد کرده است.
صدور شناسنامه مکانیزه و صدور کارت هوشمند ملی که علاوه بر تصدیق هویت در فضای مجازی به عنوان زیرساخت اصلی دولت الکترونيک مورد توجه نظام اجرايي کشور بوده و ماحصل اين طرح ملي، الکترونيکي شدن تمامي خدمات با مشاركت مؤثر دستگاه هاي اجرايي را به ارمغان خواهد آورد، نشان از تحولات چشمگيري دارد كه در حوزه ثبت احوال شاهد آن هستيم.
اینجانب فرا رسیدن سوم دی ماه سالروز ملی ثبت احوال تبریک عرض می نمایم و از خدمات کارکنان مجموعه ثبت احوال استان لرستان تقدیر و تشکر نموده، اميدوارم در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي و سياست هاي دولت «تدبير و اميد» و ارائه خدمات شايسته به شهروندان موفق و مؤيد باشيد./ روابط عمومی استانداری
                    سید موسی خادمی
                    استاندار لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false