×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز فعالیت ستاد اسکان لرستان از ۲۸ اسفند/۲۱۰۰ اتاق تدارک دیده شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی این اداره کل از سه‌شنبه ۲۸ اسفندماه خبر داد و گفت: ۲۱۰۰ اتاق در مدارس تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، رضا زینی وند مقدم ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم را از دی ماه برای بحث اسکان نوروزی اداره کل آموزش و پرورش شروع کردیم، اظهار کرد: علاوه بر مسئولیتی که به عنوان کمیته اسکان استان داریم، برنامه ریزی خوبی با رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌ها انجام داده‌ایم تا اسکان فرهنگیان نیز پیش بینی شود.

وی با بیان اینکه مقدمات سفر هموطنان را در استان تدارک دیده‌ایم، تصریح کرد: ‬۲۱۰ مدرسه با ظرفیت ۲۱۰۰ اتاق پیش بینی شده است که از این تعداد‬ ۷۵۰ اتاق از نوع الف و با امکانات ویژه و‬ ۱۳۰۰ اتاق از نوع ب است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با تاکید بر اینکه ۵ مرکز رفاهی فرهنگیان با ۱۲۰ سویت و اردوگاه کمالوند با ۲۵ سویت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، افزود: از تاریخ ۲۸ اسفندماه این اماکن با ۱۰ پایگاه در دو ناحیه خرم آباد و ۸ شهرستان کار را شروع می‌کنند، ستاد اسکان خرم آباد در محل دبیرستان خدیجه کبری مستقر شده است و در هر شهرستان نیز پایگاه اسکان مشخص است.

زینی وند مقدم یادآور شد: رزرو خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها نیز از طریق سایت و یا به صورت تلفنی است، همچنین اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است اما در عین حال پذیرای مهمانان نوروزی دیگر هم هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته پیش بینی اسکان ۱۰ هزار نفر در روز شده بود، خاطرنشان کرد: ‬امسال ۱۱ هزار نفر اسکان در روز را پیش بینی کرده‌ایم و مدارسی هم به عنوان پشتیبان پیش بینی شده تا در مواقع ضروری استفاده شود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false