×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ادعای آلوده بودن گندم وارداتی به نفع چه کسانی است؟


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/رسانه‌های اصلاح طلب در حالی اقدام به انعکاس ادعاهای کذب درباره واردات گندم‌های آلوده کرده‌اند، که سیاست‌های ناکارآمد دولت قبل موجب شد که ایران بعد از سال‌ها به واردکننده گندم تبدیل شود.

مدتی پیش عدم تأیید بهداشتی گندم‌های وارداتی در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق تهران مطرح شد که نگرانی‌هایی را برای مردم در خصوص ورود گندم آلوده به داخل کشور و آمدن آن بر سرسفره مردم ایجاد کرد.
گندم یکی از مهم‌ترین غلات جهان به شمار می‌رود و ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورها در این محصول است به طوریکه طبق آمار فائو سرانه مصرف گندم ایران، ۲.۵ برابر کشورهای در حال توسعه و بیشتر از کشورهای توسعه‌یافته جهان است.
بنابراین گندم برای ایران محصولی راهبردی است که حدود ۵۰ درصد بخش کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده و به نوعی اسکلت و چارچوب بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

هجمه سیاسی به تجارت کشور
مدتی است که رسانه‌های وابسته به جریان اصلاح طلب برای هجمه به دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را می‌کنند که تولیدات داخلی، واردات یا صادرات را مورد نقد قرار دهند و نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کنند تا جایی که پیش از این بحث برگشت برخی محصولات کشاورزی از دیگر کشورها به دلیل ناسالم بودن تولیدات داخلی مطرح شد و امروز بحث آلودگی گندم‌های روسی را مطرح کرده‌اند. موضوعی که مورد استقبال رسانه‌های ضدانقلاب نیز قرار گرفته است.ایرنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false