×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار لرستان تاکید کرد: لزوم همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم بر اساس دین و اعتقادات اسلامی


استاندار لرستان بر لزوم همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم بر اساس دین و اعتقادات اسلامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، ابوطالب شفقت در آیین معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه ما جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و باید شناخت کافی بر مبنای نظری خود داشته باشیم، اظهار کرد: هدف اصلی ما دستیابی به جامعه متعالی، امت و تمدن اسلامی و درنهایت زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.
وی بر لزوم ایجاد رفاه اجتماعی و فردی در شان جامعه مرفه اسلامی شیعی تاکید کرد و افزود: باید در مسیر عقلی، نظری، علمی، معیشتی و معادی که همان اولوا الالباب است، حرکت کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد تمامی نهادها، دستگاه‌ها و ارکان نظام در استان متحد و متعهد اقدام کرده تا به پیشرفت و توسعه استان برسیم.

وی لرستان را استانی با ظرفیت بالا عنوان کرد و گفت: باید با تعامل همگانی و استفاده از استعدادها و سرمایه‌داران بومی خارج و داخل استان توسعه و پیشرفت استان را رقم بزنیم.

شفقت خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و باید با این روحیه تلاش و تعامل داشته باشند تا باعث مشارکت مردم در مسائل اقتصادی اجتماعی و سیاسی شود.

وی بر همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم بر اساس دین و اعتقادات اسلامی تاکید و عنوان کرد: این سه مسئله تحت عنوان کفایت و کیفیت حکمرانی برگرفته از برنامه وزیر کشور در سال ۱۴۰۰ بود که به دولت ارائه داده است و باید تلاش کنیم که به آن برسیم.

استاندار لرستان بیان کرد: در این راستا باید تمامی اقشار استان از جمله خانواده شهدا، متنفذین، شخصیت‌ها، علماء، دانشگاهیان، نخبگان و… هدایت و نظارت بر عملکرد را داشته باشند تا مسیر را بهتر با کیفیت بالاتری طی کنیم.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: دشمن جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین خطا را بزرگنمایی می‌کند و باعث ایجاد اختلاف بین مردم و نظام می‌شود در این میان رسانه‌ها با آگاهی و هوشیاری باید ضمن جلوگیری از این موضوع با تعامل باعث تشویق مردم به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی شوند.

شفقت اظهار کرد: با توجه به اینکه ۶ سال از فرمان گام دوم مقام معظم رهبری گذشته است هنوز نتوانستیم برنامه جامع تحول گام دوم را شروع کنیم، بنابراین باید بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کرده تا شاهد توسعه و پیشرفت استان و کشور باشیم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false