×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری‌ها در مناطق سیل‌زده

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور تقویت علمی دانش آموزان کنکوری و پایه دوازدهم همایش جمع‌بندی کنکور در مناطق سیل‌زده لرستان برگزار شد.

به گزارش پژواک لرستان، رضا زینی وند مقدم در حاشیه همایش جمع‌بندی کنکور در خرم‌آباد گفت: در جریان سیل اخیر با وقفه‌ای که در امر تحصیل دانش‌آموزان ایجاد شد، برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی برای جبران عقب‌افتادگی تحصیلی و آمادگی دانش آموزان در خصوص امتحانات نهایی و کنکور انجام‌گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهر تهران، شورای موسسان مدارس غیردولتی و کانون فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) برگزاری دوره‌های علمی آموزشی برای دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اردوهای علمی و آموزشی برای این دانش آموزان در شهرهای پل‌دختر و معمولان که بیشترین خسارت را از سیل دیده بودند با حضور ۱۰۰ نفر از دبیران نخبه و توانمند شهر تهران به مدت ۴۵ روز برگزار گردید.

رضا زینی وند مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: همایش کنکور برای مناطق سیل‌زده پل‌دختر، معمولان، مناطق کمتر توسعه‌یافته و کم‌بهره استان و مناطق حاشیه‌ای برگزار شد و در حال حاضر در شهرهای پل‌دختر، خرم‌آباد و شهرستان نورآباد با حضور ۸۰ نفر از دبیران نخبه شهر تهران، مدارس غیردولتی و کانون‌های فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) با حضور ۱۵۰۰ دانش‌آموز در حال اجرا می‌باشد.

 همچنین یک دوره کامل دروس در طی یک هفته از ۳۰ خرداد لغایت ۱۴ تیرماه جهت دانش‌آموزان این مناطق انجام گرفته است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false