×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نشست مدیران صنعت آب و برق و انرژی لرستان با نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای لرستان، نشست مدیران صنعت آب و برق و انرژی استان با ریاست دکتر مرتضی محمودوند نماینده مردم شهرستانهای خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار گردید.

در این نشست مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان ،با ارائه عملکردی از منابع آبی شهرستانهای خرم‌آباد و چگنی به شرح وضعیت پروژه‌‌های عمرانی این دو شهرستان پرداخت.

مهندس داریوش حسن‌نژاد با اشاره به وضعیت پروژه‌‌های خسارت دیده در سیلاب سال گذشته ادامه داد : برای ۱۱ پروژه‌ خسارت سیل در شهرستان خرم‌آباد مبلغ ۸۵ میلیارد ریال و برای ۴ پروژه در شهرستان چگنی مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان همچنین در خصوص پیشرفت طرحهای عمرانی استان با اشاره به اعتبارات قطره چکانی به پروژه‌های استان از جمله سدمخزنی مخملکوه در شهرستان خرم‌آباد افزود: با این اعتبارات نمی توانیم شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های عمرانی استان در کوتاه مدت باشیم.

حسن‌نژاد اضافه کرد: سد مخزنی مخملکوه خرم‌آبادکه در تیرماه ۹۸ عملیات اجرایی آن آغاز شد، ۵۵ میلیون متر مکعب آب شرب شهرستان خرم‌آباد و ۵ میلیون متر مکعب آب بخش صنعت را تامین خواهد کرد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان با بیان این مطلب که برای تکمیل سد مخملکوه اعتباری در حدود ۴ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است گفت: مناسب ترین گزینه ای که می‌توان اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ را تامین و کمتر از ۴ سال به بهره‌برداری رساند، استفاده از ظرفیت فاینانس داخلی و خارجی است./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false