×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
به روزرسانی جدید اینستاگرام، فیسبوکی‌ها را شگفت زده می‌کند



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ در به روزرساني جديد اينستاگرام چت‌هاي اينستاگرام و فيس بوک با يکديگر در مي‌آميزد. اين موضوعي است که از مدت‌ها پيش مورد توجه مارک زاکربرگ مديرعامل فيس بوک قرار داشته است.

از مدتي پيش، مارک زاکبرگ اعلام کرد که قصد دارد شرکت‌هاي زير مجموعه خود مانند واتس اپ، فيس بوک و اينستاگرام را با يکديگر بياميزد. اين موضوع در همان زمان نيز با اعتراض گسترده مخاطبان همراه شد.

بسياري از افراد معتقد بودند که با توجه به تفاوت‌هاي تنظيمات حريم شخصي در چت‌هاي اين اپليکيشن ها، اجراي طرح ادغام، کاملا اشتباه است، اما برخي ديگر نيز اين طرح را مفيد و کاربردي در نظر گرفتند.

اکنون با گذشت بيش از يک سال از اعلام اين طرح، فيس بوک برنامه‌هاي خود را براي ادغام چت‌هاي اينستاگرام، واتس اپ و مسنجر در يک برنامه ريزي جديد مشخص کرده است و به نظر مي‌رسد شرکت فيس بوک براي رسيدن به اين هدف، در حال اصلاحات اساسي در برنامه ريزي‌هاي خود است.

طبق گزارش‌ها، کاربران iOS و اندرويد اينستاگرام در ايالات متحده در حال دريافت به روزرساني آزمايشي هستند که به آن‌ها مي‌گويند حتي اگر يک حساب اينستاگرام نداشته باشند مي‌توانند به دوستان خود در فيس بوک از طريق برنامه اينستاگرام پيام دهند. به روز رساني جديد، همچنين مطابق با زيبايي شناسي فعلي چت مسنجر، DM‌ها را بسيار رنگارنگ‌تر مي‌کند. همچنين نماد در گوشه سمت راست بالاي برنامه اينستاگرام با آرم مسنجر جايگزين شده است. 

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false