×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بیانیه شورای جبهه اصلاح طلبان استان لرستان خطاب به رئیس جمهور؛


بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

بِسْمِ الله الرَّحْمنِ الرَّحیم

جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام واحترامات فائقه و تحیّات الهی
در این روزهای سخت، مردم ایران می دانند که دولت تدبیر و امید با سختی های زیادی رو به روست. ایرانیان، توان دولتی با اقتصادی آسیب دیده از تحریم های ظالمانه را می دانند اما باور دارند برای این روزهای سخت لاجرم باید تصمیمات سختی اتخاذ شود. ضمن سپاس از همه ی مردم ایران به ویژه مردم با فرهنگ و اصیل لرستان که هوشمندانه، مسئولانه در یک حرکت مدنی با پروتکل های وزارت بهداشت و درمان همراهی کردند و تشکر از زحمات و برنامه ریزی مدیران دولت در لرستان و سایر استان ها که در این آوردگاه دوشادوش مردم جنگیدند و از پای ننشستند و به پاس مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و بهداشت و درمان به استحضار می رساند؛ پیرو نامه و هشدار دلسوزانه و علمی حدود یکصد و پنجاه تن از پزشکان متخصص و فوق تخصص لرستان به دفتر جنابعالی و ستاد ملی مبارزه با کرونا ما اعضای شورای جبهه ی اصلاح طلبان لرستان از جنابعالی انتظار داریم دستور دهید تا نسبت به موارد ذیل اقدام لازم مبذول گردد:

۱- پیرو هشدار و درخواست پزشکان تمام ادارات و بازار و بخش های خصوصی تا پایان فروردین ماه تعطیل شوند.

۲- برای اقشار آسیب پذیری که درآمد شان روزانه است و در این روزهای تعطیل به شدت آسیب می بینند و در معرض آسیب هستند از هر محلی که دولت تشخیص می دهد به ویژه صندوق توسعه ملی، کمک ماهانه ای در نظر گرفته شود و به حساب آنان واریز گردد.

۳- دولت همان گونه که اعلام‌ کرده است برای همه ی اصناف و اقشاری که در این مدت آسیب دیده اند برنامه های حمایتی دارد، انتظار می رود در همین بحبوحه، برنامه های خود را عملی سازد تا هر چه بیشتر پایه های اعتماد اجتماعی اقشار و اصناف مختلف به دولت و خدمت گزاران نظام تقویت گردد.

۴- با توجه به نیاز مردم به ارتباطات گسترده در فضای مجازی دست کم در این بازه ی زمانی تا برطرف شدن خطر کرونا و دایر شدن مدارس و دانشگاه ها، تمامی محدودیت های شکننده از اینترنت و فضای مجازی به ویژه فیلترینگ اپلیکیشن تلگرام برداشته شود.

شورای جبهه اصلاح طلبان استان لرستان/پانزدهم فروردین ماه ۹۹

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false