×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از ۱۲۱ نفر از دانشجویان فرزند شهید دانشگاه علمی کاربردی لرستان

از ۱۲۱ نفر از دانشجویان فرزند شهید دانشگاه علمی کاربردی لرستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، از ۱۲۱ دانشجوی فرزند شهید برتر علمی، بانوان محجبه فعال در حوزه عفاف و حجاب و خادمین نماز دانشگاه علمی کاربردی استان تجلیل شد.

سعید فرح بخش، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان، در این مراسم اظهار کرد: آموزش از بحث‌های مهم جامعه است که می‌تواند تغییرات و اثرات مختلفی را در هر یک از افراد جامعه ایجاد کند، این تأثیرات می‌تواند شامل اثرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اثراتی که آموزش برجای می‌گذارد بحث اثربخشی هدفمند است، تصریح کرد: همچنین آموزش منجر به تحرک بخشی اجتماعی در جامعه می‌شود و زمینه‌های سرمایه گذاری درآمدزا را فراهم می‌کند، آموزش، مهارت‌های افراد را ارتقا می‌دهد و از این طریق پیشرفت‌های مختلفی در حوزه‌های اقتصادی حاصل می‌شود که در نهایت رفاه جامعه را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تاکید بر اینکه این دانشگاه در حوزه کارآفرینی و ارتقای مهارت‌ها با جدیت فعالیت می‌کند، یادآورشد: آموزش‌های ما منجر به ایجاد مهارت در افراد می‌شود که در نهایت فرد می‌تواند در جامعه برای خود و دیگران شغل ایجاد کند.

فرح بخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش ما بر این بوده که به صورت نظام مند مدرسین خود را گزینش و پالایش کنیم، گفت: ۱۲۰۰ مدرس فعال در استان داریم که کار پالایش آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در دانشگاه علمی کاربردی به دنبال بهره گیری از ظرفیت دانشجویان هستیم و متناسب با بازار کار رشته‌های تحصیلی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهیم، یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های اشتغال و کارآفرینی از برنامه‌های مهم دانشگاه علمی کاربردی لرستان است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false