×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
در پی شکایت آملی لاریجانی؛ محمود صادقی به ۲۱ ماه حبس محکوم شد

نماینده تهران در مجلس گفت: به ۲ بار پرداخت جزای نقدی ۵ میلیون تومانی که مجموعاً ۱۰ میلیون تومان می‌شود و گذراندن حبس‌های ۷ ماه و ۱۴ ماه که مجموعا ۲۱ ماه می‌شود، محکوم شده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از جماران؛ در پی شکایت آملی لاریجانی از محمود صادقی، نماینده مردم تهران به ۲۱ ماه حبس و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

محمود صادقی درباره احکام صادر شده در خصوص پرونده شکایت آملی لاریجانی، گفت: حکم پرونده شکایت رئیس پیشین قوه قضائیه از بنده ۲۷ بهمن ماه سال گذشته صادر و اوایل اسفند ماه به من ابلاغ شد. 

نماینده مردم تهران داد: به ۲ بار پرداخت جزای نقدی ۵ میلیون تومانی که مجموعاً ۱۰ میلیون تومان می‌شود و گذراندن حبس‌های ۷ ماه و ۱۴ ماه که مجموعا ۲۱ ماه می‌شود، محکوم شده‌ام. 

وی تاکید کرد: با توجه به این‌که امروز که کشور درگیر بحران کرونا است، برای این‌که انتشار این رأی ممکن بود موجب تنش در فضای جامعه شود و نیز باتوجه به اقدامات اصلاحی رئیس قوه قضاییه، نمی‌خواستم مفاد رأی رسانه‌ای شود، در حال حاضر درخواست تجدیدنظر داده‌ام و امیدوارم ادله من مورد توجه دادگاه تجدیدنظر قرار گیرد. 

صادقی گفت: تعجب می‌کنم چگونه یک خبرگزاری دیگر از صدور این رأی باخبر شده است. انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false